gardeshban.ir

معاون میراث فرهنگی کشور در بازدید از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، قول مساعد داد تا در جهت احیای ساختمان‌های ارگ و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه را یاری کند.
کد خبر: ۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این دیدار، محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی با هیأت همراه از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند که بهانه این دیدار بررسی امکانات برای تأسیس موزه صدا و سیما بود.

همچنین در حاشیه این بازدید از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با هنرمندان وفرایند تولید نمایش رادیویی آشنا شدند.

در ادامه معاون میراث فرهنگی، ارگ رادیو را از قدیمی ترین بنای موجود رسانه و میراث فرهنگی ملی دانست و قول مساعد داد در جهت احیای مجموعه ساختمان های ارگ و ساختمان های اداره کل هنرهای نمایشی رادیوهمکاری های لازم را انجام دهد.

محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش نیز بر اهمیت و لزوم و حفظ مجموعه هنرهای نمایشی رادیو به عنوان یکی از میراث های مهم فرهنگی و ملی از نظر سرمایه انسانی و میراث ساختمانی، تأکید و ابراز امیدواری کرد که با رایزنی ها و عقد تفاهم نامه فی مابین، مجموعه تاریخی ارگ و ساختمان های مربوط به اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حفظ شده و ارتقا یابد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار