gardeshban.ir

کارآفرینان گردشگری و صنایع‌دستی برای ثبت‌نام در چهارمین جشنواره انتخاب کارآفرین برتر فراخوانده شدند.
کد خبر: ۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰-1400 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات همانند دوره‌های گذشته برگزار می‌شود، با این تفاوت که امسال برای نخستین بار بخش ویژه گردشگری و صنایع‌دستی به آن اضافه شده است.

ثبت‌نام در این جشنواره از اول تیرماه آغاز شده و تا دهم مردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و کارآفرینان با مراجعه به وبگاه karafarinanebaeertar.ir یا karafarinanebaeertar.mcls.ir می‌توانند فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. این جشنواره بیشتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در سراسر کشور انجام می‌شود.

رکود اقتصادی در سال‌های کرونا، بسیاری از کارآفرینی‌ها را تعطیل کرده است، اما این اعتقاد در مجریان جشنواره وجود دارد که کسب‌وکارهایی توانسته‌اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته‌اند و شناسایی آن‌ها در این دوره می‌تواند اصلی‌ترین عامل تغییر در بازار و الگوسازی باشد.

بنا بر آن‌چه دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده است کارآفرینان برتر براساس شاخص‌هایی همچون نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات و... با حضور داورانی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نخستین‌بار شناسایی، انتخاب و معرفی می‌شوند.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار