gardeshban.ir

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۵ شهریور ادامه دارد، گفت: جرایم در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است و رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون از ورودی شهرها برگشت داده خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۸۱۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی امروز دوشنبه ۲۵ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: ۶۰ تیم خودرویی محورهای اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی خراسان جنوبی را کنترل می‌کنند.

او اظهار کرد: این تعداد گشت خودرویی محورهای اصلی و فرعی خراسان جنوبی را کنترل و نسبت به اجرای ممنوعیت‌ها اقدام خواهند کرد و ورودی شهرها نیز توسط دوربین کنترل خواهد شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: هم زمان با سراسر کشور براساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۲۴ مرداد در خراسان جنوبی نیز آغاز شد.


او گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در ۹ نقطه از ورودی‌های استان و ۱۰ ورودی پلیس راه بصورت فیزیکی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی و خروج خودروها با پلاک بومی جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ رضایی بیان کرد: تمامی مجوزهایی صادره قبلی به جز موارد اضطراری که در لحظه صادر شده باشد فاقد اعتبار خواهد بود و اتوبوس‌های مسافربری بین شهری نیز با یک سوم ظرفیت، مجاز به جابجایی مسافر خواهند بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار