gardeshban.ir

شالبافیان گفت: می‌توان با تدبیر و برنامه‌ریزی هدفمند زمینه شکوفایی کسب و کارهای فعالان گردشگری میان ایران و عراق را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰-1400 August 09
گردشبان (gardeshban.ir) :

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، در دیدار با مجتبی شصتی کریمی سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا که در محل معاونت گردشگری برگزار شد، ظرفیت‌های مغفول مانده میان ارتباط موثر میان دو کشور را برشمرد و احصای اقدامات اجرایی به منظور تحقق بهره‌مندی بیشتر فعالان گردشگری کشور از بستر فعال گردشگری مذهبی به ویژه در کربلا را در برنامه همکاری مشترک وزارت گردشگری و امور خارجه قرار داد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در زمینه گردشگری مذهبی میان دو کشور ایران و عراق، می‌توان سایر شاخه‌های گردشگری از جمله گردشگری سلامت، فرهنگی و طبیعت‌گردی را نیز فعال کرد و با مخاطب‌شناسی و شناخت دقیق ذائقه‌های مختلف در یکی از مهم‌ترین بازار‌های هدف گردشگری کشور، امکان تعاملات و ارتباطات بیشتری را در بخش گردشگری فراهم آورد.

شالبافیان با اشاره به اینکه مدار ارتباطی کربلای معلی هم‌اکنون از طریق گردشگری مذهبی، زیارت و سلامت برقرار است، تأکید کرد: می‌توان با سامان‌دهی و هدفمندسازی دقیق از جریان موجود به نفع فعالان گردشگری کشور و کسب و کار‌های آسیب دیده از بحران کرونا بهره بیشتر برد.

در این نشست مجتبی شصتی کریمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا نیز نسبت به هر گونه همکاری برای شکوفایی همکاری‌های دوسویه گردشگری میان دو کشور اعلام آمادگی کرد.


باشگاه خبرنگاران 


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار