gardeshban.ir

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه ۱۱ درصد تردد کشور در استان انجام می شود، گفت: شش مسیر اصلی و ورودی استان در حال چهارخطه شدن است.
کد خبر: ۴۸۶۷۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰-1400 September 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید محمد نظری پیش ازظهر جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز حمل ونقل با اشاره به تلاش و ایثار رانندگان برای ترخیص کالاها در دوران جنگ و ایجاد آرامش عمومی اظهار داشت: در مازندران تمامی انواع حمل ونقل به شکل ترکیبی فعالیت دارد.

وی با اظهار اینکه سالانه ۷.۵ میلیون تن کالا در امیرآباد جابجا می‌شود، گفت: همچنین بندر نوشهر در حوزه تجاری خوب عمل می‌کند و بنادر استان پایلوت در حوزه غلات هستند.

وی با بیان اینکه راه آهن شمال تلفیقی از صنعت و طبیعت به شمار می‌رود، گفت: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در حوزه ریلی شمال وجود دارد.

نظری با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه در استان افزود: تمامی راه‌های دو خطه و اصلی در حال چهارخطه شده است و تمامی محورهای ورودی شامل کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر در حال چهارخطه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: محور بهشهر- امیرآباد، گلوگاه - دامغان، ساری - جویبار، سیمرغ - بابلسر و غیره نیز در حال چهارخطه شدن هستند.

وی به توسعه در صنعت هوایی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مازندران در تولید محصولات زراعی، جاذبه‌های گردشگری و غیره، پروازهای خوبی در مسیرهای هوایی استان شکل گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: امروز فرودگاه رامسر نقش اساسی در حوزه گردشگری ایفا می‌کند و فرودگاه دشت ناز نیز در مسیر بین المللی شدن گام برداشته است و راه دسترسی فرودگاه ساری در دست تکمیل و بهره برداری است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ درصد تردد کشور در راه‌های مازندران انجام می‌شود از این رو توجه بیشتر به حوزه راه‌های استان ضروری است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار