gardeshban.ir

هتل او در شهر گوا هندوستان واقع‌شده است. این هتل لاکچری با ساحل اختصاصی و انواع امکانات رفاهی و تفریحی در میان گردشگران از طرفداران خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل او در شهر گوا هندوستان واقع‌شده است. این هتل لاکچری با ساحل اختصاصی و انواع امکانات رفاهی و تفریحی در میان گردشگران از طرفداران خاصی برخوردار است و در طول سال مملو از مسافران داخلی و خارجی می‌شود. 

همه مسافران برای اقامت در این هتل مشتاق بوده و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام می‌کنند. هتل او دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر گوا و سایر شهرهای هندوستان دارد.

پ همچنین برای سفرهای دونفره و زوج‌های جوان نیز یکی از گزینه‌های مناسب در کشور هندوستان به شمار می‌رود. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تنها با یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. 

همچنین ساحل کاندولیم نیز با ۱۵۰ متر فاصله از هتل O Hotel Goa جزو مشهورترین ساحل‌های این کشور به شمار می‌رود. تعدادی از جاذبه‌های دیدنی شهر گوا عبارت‌اند از قلعه آگودا گوا، کلیسای بوم ژیزوس و معبد شری مانگشی و جمعه‌بازار ماپوسا. 

لازم به ذکر است این هتل تا ایستگاه قطار تیویم ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه دابلین ۴۸ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی موجود در داخل این هتل بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل او گوا

در قسمت پذیرش کارکنان با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و به‌صورت ۲۴ ساعته در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین پارکینگ اختصاصی نیز به‌صورت رایگان در این هتل دایر گردیده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل O Hotel Goa به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است. 

خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل دایر گردیده‌اند. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری می‌توانید به بخش بیزینس این هتل مراجعه کنید و از فکس و کپی نیز بهره‌مند شوید. پرسنل به زبان‌های انگلیسی و هندی تسلط داشته و در فراهم کردن اقامتی خوش و برقراری ارتباط با مسافران تلاش می‌کنند. برخی از مسافران ممکن است مشکلات جسمانی داشته باشند یا به‌وسیله ویلچر حرکت کنند که در این صورت برایشان امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است تا اقامتی همراه با آرامش داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا و استخر شنای روباز اشاره کرد که این استخر در طول سال دایر می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در بخش سلامت نیز می‌توانید از انواع ماساژ با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین در این هتل باشگاه بدن‌سازی مجهز تعبیه‌شده است که می‌توانید با دستگاه‌های به‌روز دنیا ورزش کنید.

 جکوزی داغ در قسمتی از هتل O Hotel Goa فراهم گردیده شده که در این قسمت سونا نیز دایر شده و بعد از روز خسته‌کننده و گشت‌وگذار می‌توانید در این قسمت به آرامش برسید. علاوه بر این‌ها در لابی سالن زیبایی و آرایشی وجود دارد که می‌توانید از خدمات مربوط به پوست و مو و زیبایی بهره‌مند شوید. به دلیل نزدیکی به ساحل می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی بهره‌مند شوید، مانند جت اسکی و پاراسل. این ورزش‌ها همواره موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیر از محوطه و دریا را تماشا کنید. انواع گوناگونی اتاق در داخل این هتل وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق کورت یارد با تختخواب توئين، اتاق دلوکس با تختخواب توئین و بالکن، اتاق کورت یارد با تختخواب کینگ، اتاق دلوکس با تختخواب کینگ و بالکن، سوئیت با چشم‌انداز دریا که شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی همراه با کاناپه تخت شو است و سوئیت پرزیدنتال با استخر اختصاصی. 

هتل او در شهر گوا شامل اتاق‌های مدرن بوده که این اتاق‌ها دارای کف پارکت شده و اسباب و وسایل شیکی هستند. در همه اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های کابلی و مینی بار بهره‌مند شوید. همچنین حمام اختصاصی نیز در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است که این حمام‌ها شامل جکوزی و دوش، لوازم بهداشتی و توالت فرنگی هستند. 

برخی از امکانات ارائه‌شده در این اتاق‌های هتل O Hotel Goa عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید در این مورد آگاهی داشته باشند.

رستوران هتل

رستورانی در داخل این هتل تعبیه‌شده است که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی آمریکایی، چینی، هندی و مدیترانه‌ای را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی برای مسافران ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که بر اساس سلیقه و ذائقه‌تان می‌توانید غذای موردنظر را سفارش دهید. همچنین رستوران دیگر به نام Adda بوده و انواع غذاهای محلی سرو می‌کنند.

فاصله هتل او گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه ریس ماگوس: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا گوا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاکولو مال: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ بی شاپ: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه استیت گوا: ۷.۲ کیلومتر


هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس

هتل او در شهر گوا هندوستان؛ اقامتگاهی لاکچری با ساحل اختصاصی+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار