gardeshban.ir

یکی از هتل‌های چهار ستاره و متناسب با اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان، هتل فلامینگو گروپ است.
کد خبر: ۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰-1400 October 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از هتل‌های چهار ستاره و متناسب با اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان، هتل فلامینگو گروپ است. هتل Flamingo Group Hotel برای اقامتی مملو از آسودگی خیال، راحتی و خاطرات خوش طراحی شده‌است و اقامتگاهی مجلل همراه با امکاناتی مطابق با نیاز مسافران است. 

هتل فلامینگو گروپ به جاهای دیدنی تفلیس مانند موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی تفلیس نزدیک است و همچنین با بیشتر مراکز خرید تفلیس فاصله کمی دارد. 

یکی از راه‌های رفتن به هتل فلامینگو گروپ تفلیس، خرید بلیط هواپیما ارزان است و باید به فرودگاه بین‌المللی تفلیس بروید و از آنجا با ماشین مسافتی حدود ۱۱ کیلومتر را طی کنید تا به هتل فلامینگو گروپ برسید. برای داشتن سفری مفرح و خاطره‌انگیز در طول مدت اقامت خود در هتل فلامینگو گروپ تفلیس، حتما به شهربازی متاتسمیندا تفلیس بروید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فلامینگو گروپ تفلیس

هتل Flamingo Group Hotel تفلیس برای راحتی هرچه بیشتر مسافران امکانات و خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. هتل فلامینگو گروپ امکانات و تجهیزاتی را فراهم آورده‌است تا اقامتی فراموش‌نشدنی و آسوده برای مسافران از سراسر دنیا مهیا شود، از جمله: لابی، رستوران مخصوص سرو صبحانه، محوطه باز و سرسبز، کافی‌شاپ،‌ پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی و اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است. هتل فلامینگو گروپ تفلیس خدماتی عالی ارائه می‌کند که قابل توجه هستند. 

هتل فلامینگو تفلیس هتلی با پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات شاتل و میز فروش و معرفی تور برای علاقه‌مندان به گشت‌وگذار در شهر با برنامه مشخص و راهنمای تور. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌باشید می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل فلامینگو گروپ استفاده کنید تا رفت‌وآمدی آسان و بدون نگرانی داشته باشید. برای افرادی که تمایل دارند در شهر، رانندگی کنند، هتل فلامینگو گروپ امکان اجاره خودرو را فراهم کرده‌است. 

هتل Flamingo Group Hotel خدمات نظافتی را دارد از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی شلوار و لباسشویی.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق‌هایی شیک با چیدمان‌هایی متفاوت از یکدیگر که چشم‌گیر و زیبا هستند در هتل فلامینگو گروپ تفلیس قرار دارند. به طور کلی ۱۳ اتاق در هتل Flamingo Group Hotel وجود دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و در نهایت اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل. اتاق‌های هتل فلامینگو گروپ هم برای اقامت مسافران انفرادی، مسافرانی که با دوستان خود و یا مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند بسیار ایده‌آل است. 

امکاناتی خوب و ضروری در اتاق‌های هتل فلامینگو گروپ تفلیس قرار داده شده‌اند تا مسافران در اتاق‌های خود آرامش و آسودگی را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات اتاق‌های هتل Flamingo Group Hotel تفلیس شامل یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، مبلمان، میز تحریر، صندلی، تلفن، صندوق امانات، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام از جمله شامپو، صابون و حوله، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، کمد لباس، دمپایی، آیینه، کتری برقی و سیستم اطفا حریق است. 

قابل ذکر است که باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل فلامینگو گروپ نمی‌توانید سیگار بکشید اما در مکان تعبیه شده آن در فضای باز هتل امکان سیگار کشیدن وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

از آنجایی که هتل فلامینگو گروپ دارای برخی اتاق‌هایی است که تراس دارند؛ می‌توانید در بالکن بنشینید، از هوای دلپذیر استفاده کنید. علاوه بر این در باغچه دل‌انگیز هتل فلامینگو گروپ تفلیس در کنار همسفران خود پیک‌نیک کنید، خوراک‌های کبابی درست کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

رستوران هتل

در رستوران دنج هتل Flamingo Group Hotel صبحانه‌ای لذیذ و مفصل را میل کنید و صبحی سرشار از انرژی مثبت و آرامش را آغاز کنید. هم می‌توانید در فضای داخلی هتل بنشینید و هم در فضای باز و دلنشین در باغچه‌ای چشم‌نواز و سبز در کنار دوستان و یا خانواده خود بنشینید و از هوای مطلوب و تازه لذت ببرید. همچنین کافی‌شاپ هتل فلامینگو هم خدماتی عالی ارائه می‌کند و خوراکی‌های مخصوص کودکان، شکلات و بیسکویت هم دارد.

فاصله هتل فلامینگو گروپ تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پل صلح تفلیس: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ایست پوینت: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید لیلو: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس تفلیس: ۲۳ دقیقه رانندگی

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس

هتل فلامینگو گروپ؛ اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای تفلیس+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار