gardeshban.ir

رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی بیان کرد: ضریب اشغال ناچیز هتل‌ها در ایام شیوع سبب شده بود برخی از آنها برای جذب مسافر و تامین هزینه‌های جاری، اقدام به قیمت شکنی کنند.
کد خبر: ۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰-1400 October 07
گردشبان (gardeshban.ir) :


امیر سزاوار رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در ایام شیوع کرونا بیش از ۴۰ درصد هتل‌های مشهد در حالت غیرفعال قرار داشتند و حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال خسارت به هتلداران خراسان رضوی وارد کرده است.

سزاوار در ادامه اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن موجب وارد آمدن ۲۵ هزار میلیارد ریال خسارت به هتلداران این استان شده است و آثار بی سابقه پاندمی کرونا بر حوزه گردشگری ، این صنعت را تا مرز نابودی برده است.

رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: باتوجه به اینکه بیشتر هتل‌های خراسان رضوی در مشهد مستقر هستند، هتل داران این شهر بیشترین خسارت را از ناحیه شیوع کرونا متحمل شده‌اند.

وی در ادامه متذکر شد: ضریب اشغال ناچیز هتل‌ها در ایام شیوع سبب شده بود برخی از آنها برای جذب مسافر و تامین هزینه‌های جاری، اقدام به قیمت شکنی کنند و در نتیجه هزینه اقامت در برخی هتل‌های مشهد حتی از هزینه اجاره بهای یک واحد مسکونی هم کمتر شد.

سزاوار در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: در مشهد میلیاردها تومان در بخش هتلداری سرمایه گذاری شده و این بخش فرصت‌های شغلی زیادی را برای افراد مختلف فراهم کرده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار