gardeshban.ir

هتل ۳ستاره اقتصادی های آلسانجاک در ۲.۵ کیلومتری مرکز شهر ازمیر و در نزدیکی برج ساعت، میدان جمهوریت و میدان کوناک واقع شده است.
کد خبر: ۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰-1400 September 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۳ ستاره اقتصادی های آلسانجاک در ۲.۵ کیلومتری مرکز شهر ازمیر و در نزدیکی برج ساعت، میدان جمهوریت و میدان کوناک واقع شده است. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به موزه آتاتورک، موزه آگورا، استادیوم آلسانجاک و سالن ورزشی سرپوشیده آتاتورک اشاره کرد. مسافرانی که مایل به تجربه کمی فرهنگ هستند، می‌توانند از موزه باستان‌شناسی ازمیر دیدن کنند. 

نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در فاصله ۱۶ کیلومتری هتل Hay Hotel Alsancak Izmir قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به ازمیر را داشته باشید این هتل نوآورانه با دکوراسیون رنگارنگش گزینه ایده‌آلی برای اقامت در ازمیر محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید در طول روز از مکان‌های تاریخی ازمیر دیدن کنید، در ساحل قدم بزنید یا دوچرخه سواری کنید.

امکانات کلی هتل های آلسانجاک ازمیر

خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، سرویس اتاق و وای فای رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی برای راحتی میهمانان در این هتل در نظر گرفته شده است. علاقمندان به مطالعه می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه هتل های آلسانجاک ازمیر صرف مطالعه کنند. سیستم‌های اعلام حریق برای تأمین هرچه بیشتر ایمنی شما در اتاق‌های هتل نصب شده‌اند.

 استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن‌ها آزاد است، از سایر اتاق‌ها جدا هستند. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد.

برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در صورتی که نیاز دارید وسایل با ارزش خود مانند وجه نقد، طلا و جواهرات یا هر وسیله ارزشمند دیگری را در صندوق امانات هتل قرار دهید حتما در قبال تحویل دادن آن‌ها به متصدی مربوطه رسید دریافت نمایید. 

گردشگرانی که با حیوان خانگی خود به سفر می‌روند باید توجه داشته باشند که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارند. پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک در دسترس است و برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت شود. 

خدماتی از قبیل خشکشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. متصدی پذیرش هتل Hay Hotel Alsancak Izmir رفتاری مودبانه و صمیمی با میهمانان دارد و کارکنان نیز با تسلط به زبان‌های انگلیسی، هلندی و ترکی از میهمانان گرامی استقبال می‌کنند. 

ورود به هتل از ساعت ۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت نیز برای کودکان بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل های آلسانجاک ازمیر دارای انواع اتاق‌های یک تخته اقتصادی، سوئیت جونیور، اتاق دبل استاندارد، اتاق کینگ لوکس، اتاق توئین لوکس و اتاق توئین استاندارد است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید.

 همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، دمپایی و میز هستند. در این هتل هر اتاق با ملحفه و حوله‌های تمیز مجهز شده است. 

در هر اتاق هتل Hay Hotel Alsancak Izmir یک حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان برای راحتی میهمانان وجود دارد. برای رفع خستگی خود پس از یک روز طولانی می‌توانید با استفاده از چای ساز و قهوه ساز موجود در اتاق برای خود چای و قهوه تهیه کنید. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل

هتل های آلسانجاک ازمیر فاقد رستوران است اما صبحانه حلال هر روز در این هتل سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند بروید. کیک، کوکی، شیرینی و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل های آلسانجاک ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آتاتورک: ۷۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۳.۴ کیلومتر


هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس

هتل های آلسانجاک ازمیر؛ اقامت در کنار جاذبه های معروف شهر+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار