gardeshban.ir

هتل واین سیمفونی بوتیک یکی از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰-1400 October 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل واین سیمفونی بوتیک یکی از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان به شمار می‌رود. این هتل برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی بوده و به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری عالی خود در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر تفلیس می‌شوند. 

علاوه بر آن، به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دارد که با اقامت در این هتل می‌توانید از نقاط مختلف شهر تفلیس بازدید کنید. از این هتل تا میدان آزادی ۶ کیلومتر فاصله وجود دارد که از این طریق می‌توانید به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، این هتل تا تئاتر روستاولی حدوداً ۶ کیلومتر و تا تئاتر باله و اپرای تفلیس نیز شش کیلومتر فاصله وجود دارد. 

جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند کاخ ریاست جمهوری، پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان و کلیسای سیونی تفلیس ازجمله جاذبه‌های دیدنی مشهور شهر تفلیس به شمار می‌روند که بازدید از آن‌ها به همه توریست‌ها توصیه می‌شود. 

نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Wine Symphony Boutique Hotel Tbilisi فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که با ۱۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، تراس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل واین سیمفونی بوتیک تفلیس

ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همچنین باغ و تراس جزو امکانات دیگر در هتل واین سیمفونی بوتیک به شمار می‌روند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و استفاده از این امکانات رایگان بوده و در اختیار تمامی مسافران قرار داده می‌شود. از امکانات دیگر می‌توان به آشپزخانه مشترک اشاره کرد که مسافران می‌توانند به سلیقه خود در آشپزخانه غذا بپزند. 

در محوطه این هتل محلی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده و مبلمان زیبایی نیز چیده شده که می‌توانید در هنگام عصر یا شب لحظات خوشی را تجربه کنید. علاوه بر آن امکاناتی مانند اتوکشی با هزینه مجزا در هتل Wine Symphony Boutique Hotel Tbilisi انجام می‌گیرند. در صورت نیاز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و بطری آب را با هزینه مجزا دریافت کنید. 

برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. همچنین اتاق چمدان در لابی برای نگهداری وسایلتان تعبیه‌شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، گرجی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی و سالن اسپا، استخر همراه با صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری. مطمئناً لحظات خوشی در انتظار شما خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل واین سیمفونی بوتیک عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، اتاق دوبل استاندارد و اتاق خانواده با چشم‌انداز باغ. در میان اتاق‌ها اتاق خانواده جزو مشهورترین اتاق‌ها به شمار می‌رود و طرفداران زیادی در میان توریست‌ها و گردشگران دارد. از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و استخر، محوطه اطراف شهر و حیاط‌خلوت را تماشا کنید. 

اتاق‌های موجود در داخل هتل واین سیمفونی بوتیک با هزینه مجزا نظافت می‌شوند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، پتوهای برقی، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان، ماشین لباسشویی، شومینه و خدماتی مانند باربیکیو در تراس تعبیه‌شده است. همچنین کف همه اتاق‌های هتل Wine Symphony Boutique Hotel Tbilisi پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند. 

هر یک از واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز هستند. میهمانان می‌توانند در هر یک از واحدها از کتری برقی و میز کار نیز بهره‌مند شوند.

فاصله هتل واین سیمفونی بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان آزادی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۶.۳ کیلومتر


هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس

هتل واین سیمفونی بوتیک؛ از مناسب‌ترین هتل‌های سه ستاره در تفلیس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار