gardeshban.ir

فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ امروز با نخستین خط پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ بصورت رسمی به بهره برداری رسمی رسید.
کد خبر: ۵۰۹۶۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم بهره برداری از این فرودگاه گفت: هواپیماهای کلاس متوسط می‌توانند در این فرودگاه نشست و برخاست داشته باشند.

محمد محمدی بخش افزود: برقراری پروازهای منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم فرودگاهی در زمینه سفر آسان از برخی شهرها مثل بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: بهره برداری از فرودگاه جزیره تنب بزرگ و راه اندازی خط پرواز تهران - تنب بزرگ نقش بسزایی در تقویت روحیه خانواده‌های رزمندگان ایفا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران هم گفت: با بهره برداری از این فرودگاه توسعه اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریای خلیج فارس تقویت می‌شود.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ در سال ۸۹ توسط نیروی دریایی سپاه به پایان رسید، افزود: با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم می‌توان موجب سکونت مستمر مردم در جزیره تنب بزرگ شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار