gardeshban.ir

معاون سفیر ایران در آفریقای جنوبی گفت: پرواز مستقیم هواپیمایی ماهان بین تهران و پورتوریا در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۱) برقرار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
 وبینار گردشگری ایران و آفریقای جنوبی با حضور لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، رزاقی معاون سفیر ایران در پروتوریا و دبیر اول سفارت آفریقای جنوبی در تهران به همراه شرکت‌های مسافرتی آفریقای جنوبی، در محل معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی برگزار شد.

رزاقی معاون سفیر ایران در پروتوریا آفریقای جنوبی در این وبینار گفت: پرواز مستقیم شرکت ماهان بین تهران و پورتوریا در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۱)برقرار خواهد شد.

لیلا اژدری، در این نشست مجازی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان را برای حاضران در نشست بیان کرد.

در این وبینار موضوعاتی از قبیل سلایق و علاقه‌مندی‌های گردشگران دو کشور و ظرفیت‌های گردشگری حلال که در کشورمان وجود دارد مطرح شد.

تمرکز بر حضور شرکت‌های خدمات مسافرتی آفریقای جنوبی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران و برقراری پرواز مستقیم بین ایران و آفریقای جنوبی برای پایین آمدن هزینه سفر و افزایش تبادلات گردشگری میان دو کشور از دستاوردهای برگزاری وبینار گردشگری ایران و آفریقای جنوبی به شمار می‌آید.

در این دیدار شرکت‌های خدمات مسافرتی آفریقایی مشکلات خود را برای دریافت روادید از نمایندگی های سفارت و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا مطرح کردند و در همین راستا وب‌سایت و مرجع رسمی برای دریافت روادید و اطلاعات در این  خصوص به آنها ارائه شد.

حضور در رویدادهای مشترک از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط و همچنین بازبینی تفاهم‌نامه و امضای آن نیز مورد توافق دو طرف قرار گرفت.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار