gardeshban.ir

هتل اوشنا بوتیک یکی از هتل‌های مشهور در منطقه مافوشی در مالدیو است.
کد خبر: ۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اوشنا بوتیک یکی از هتل‌های مشهور در منطقه مافوشی در مالدیو است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در طول سال مملو از مسافر می‌شود، بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه و خرید بلیط هواپیمای خارجی را دارید، با خیال راحت می‌توانید با رزرو این هتل بی‌نظیرترین اقامت را تجربه کنید. 

با توجه به محل قرارگیری هتل Oceana Boutique Maldives در منطقه مافوشی حدوداً ۵۰۰ متر تا ساحل بیکینی فاصله وجود دارد که همین امر در جلب‌توجه مسافران نقش زیادی دارد. 

همچنین با سفر به این منطقه می‌توانید از جزایر گردشگری مالدیو و رستوران‌های عجیب مالدیو بازدید کنید که بسیار جذاب هستند. 

از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوشنا بوتیک مالدیو

یکی از امکانات ارائه‌شده در این هتل پارکینگ عمومی است که به‌صورت رایگان در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای در نقاط مختلف هتل اعم از محوطه و اتاق‌ها و کنار ساحل قابل‌دسترس بوده و استفاده از آن رایگان و بدون هزینه است. بر اساس قوانین رایج در هتل Oceana Boutique Maldives حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند، اما باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. 

در هنگام ورود به لابی این هتل با بخش گردشگری رو به رو خواهید شد که برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مالدیو دایر شده است و مسافران را با این جاذبه‌ها آشنا می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کرده و تبدیل ارز کنید. 

همچنین اتاق چمدان محلی برای نگهداری چمدان و وسایلتان تا زمان فرارسیده ساعت پروازتان دایر شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان انگلیسی و لیتوانی تسلط دارند و با مسافران با خوش‌رویی برخورد می‌کنند. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و در بخش شستشوی این هتل انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به فضای پیک‌نیک همراه با مبلمان و امکانات باربیکیو، ورزش‌های آبی با هزینه جداگانه اشاره کرد. همچنین اتاق بازی نیز برای نوجوانان و بزرگ‌سالان در این هتل وجود دارد که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

با انتخاب هتل اوشنا بوتیک در مالدیو اتاق‌های گوناگونی وجود دارند که بر اساس سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس با بالکن، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا و اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا. با توجه به امکانات ارائه‌شده در این هتل در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد لباس، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. 

همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. همچنین اتاق‌های خانواده موجود در داخل هتل Oceana Boutique Maldives موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد که به‌صورت دسته‌جمعی و خانوادگی سفر می‌کنند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی، بالکن همراه با مبلمان. 

توجه داشته باشید که در ساخت این هتل از دیوارها و پنجره‌های عایق صدا استفاده‌شده است که این امر سبب می‌شود تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید. همچنین دسترسی به طبقات بالایی این هتل نیز فقط از طریق پله امکان‌پذیر است که این امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، از طبقات پایین اتاق رزرو کنند. افراد سیگاری باید توجه داشته باشند که استعمال سیگار در داخل اتاق ممنوع است و باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل

وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران موجود در داخل هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل اوشنا بوتیک مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید مافوشی: ۱۰۰ متر
فاصله تا مسجد مافوشی: ۱۹۰ متر
فاصله تا زمین‌بازی مافوشی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مافوشی مارینا: ۵۵۰ متر


هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر

هتل اوشنا بوتیک مالدیو؛ اقامتی متفاوت در جزایر گردشگری مالدیو + تصاویر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار