gardeshban.ir

هتل پارک این بای رادیسون از هتل‌های بسیار جذاب و تماشایی در شهر مسقط عمان است.
کد خبر: ۵۱۸۵۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پارک این بای رادیسون از هتل‌های بسیار جذاب و تماشایی در شهر مسقط عمان است. این هتل ۴ ستاره به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود سالانه از مسافران زیادی میزبانی کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم می‌زند. 

این هتل در یکی از محله‌های مشهور مسقط قرار دارد. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مرکز خرید عمان اونیو حدوداً ۶۰۰ متر فاصله وجود دارد که بازدید از این مرکز خرید به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین مسجد جامع سلطان قابوس با پنج کیلومتر فاصله و خانه اپرای رویال با ۷ کیلومتر فاصله جزو جاهای دیدنی مشهور در شهر مسقط به شمار می‌روند.

سایر جاذبه‌های دیدنی در این شهر عبارت‌اند از موزه ملی عمان، قلعه الجلالی، کاخ سلطنتی و سواحل مسقط. بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود و مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. 

نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Park Inn by Radisson Muscat فرودگاه بین‌المللی مسقط است که با ۱۵ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. 

امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون مسقط

از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که به‌صورت رایگان دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و روم سرویس و تبدیل ارز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. 

در مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید. در لابی نیز می‌توانید از اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. بخش بیزینس مخصوص برگزاری جلسات کاری و کنفرانس است. 

همچنین فکس و فتوکپی نیز با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل در مجموعه Park Inn by Radisson Muscat کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند، همگی به زبان‌های عربی، بنگالی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، تامیل، فیلیپینی و اردو تسلط دارند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط این هتل، داخل اتاق‌ها رستوران و در کنار استخر بدون هزینه در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. استفاده از این استخر رایگان بوده و در طول سال دایر می‌شود. 

توجه داشته باشید که این استخر فقط مناسب بزرگ‌سالان است و در کنار آن می‌توانید از چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. باشگاه بدن‌سازی مجهز در این هتل برای ورزشکاران دایر شده است.

در بخش اسپا می‌توانید از صندلی ماساژ، اتاق بخار و سونا بهره‌مند شوید. در مرکز سلامتی و اسپا انواع خدمات مربوط به ریلکس کردن ارائه می‌دهند. علاوه بر آن تفریحات دیگر در هتل Park Inn by Radisson Muscat عبارت‌اند از بازی بیلیارد که در هتل پارک این بای رادیسون دایر گردیده شده است. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از تورهای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و محلی، کلاب‌های شبانه و کتابخانه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر، اتاق استاندارد با چشم‌انداز شهر در طبقه آخر و سوئیت. سوئیت موجود در داخل این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارد و این سوئیت شامل اتاق‌خواب جداگانه همراه با پذیرایی است. 

از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، قهوه ساز، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن اشاره کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Park Inn by Radisson Muscat افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. 

در اتاق‌های موجود در داخل این هتل میز کار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی دایر شده است. در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد همراه با ملافه‌های تمیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل به‌طور روزانه در هنگام صبح ارائه می‌شود. در هتل پارک این بای رادیسون سه رستوران دایر شده است که عبارت‌اند از رستوران The Palm غذاهای بین‌المللی فقط در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران RBG Grill غذاهای بین‌المللی و باربیکیو در وعده‌های ناهار، شام و میان وعده به‌صورت منویی و رستوران Sama Terrazza Rooftop Lounge به‌صورت منویی در زمان‌های میان وعده و انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای رویال مسقط: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل الزیبه: ۸.۵ کیلومتر


هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس

هتل پارک این بای رادیسون مسقط؛ اقامتگاهی جذاب و تماشایی در عمان+ عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار