gardeshban.ir

هتل پایاب در شهرستان شهداد در استان کرمان واقع‌شده است. این هتل به عنوان محل اقامت و اقامتگاه بومگردی سه ستاره محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۹۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پایاب در شهرستان شهداد در استان کرمان واقع‌شده است. این هتل به عنوان محل اقامت و اقامتگاه بومگردی سه ستاره محسوب می‌شود. 

شهداد یکی از شهرهای کویری در قلب بیابان است که در ۹۰ کیلومتر کرمان واقع‌شده است. این هتل بومگردی به عنوان اولین هتل شهر شهداد است که در ساخت آن از تلفیق معماری مدرن در عین حال سنتی استفاده کرده‌اند و اینکه می‌توان گفت هتل پایاب در سطح خود مجهز است و امکانات کاملی ارائه می‌دهد، همچنین دارای محیط تمیز با قیمت مناسب است که سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

هتل پایاب یکی از هتل‌های تازه تأسیس در این شهر است که قدمت آن به یک سال هم نمی‌رسد، اما در میان گردشگران و توریست‌ها بسیار مشهور گشته است. استان کرمان به عنوان وسیع‌ترین استان جنوبی کشور دارای تمدن درخشانی است و جاذبه‌های دیدنی موجود در این منطقه نشان‌دهنده تاریخ پرگهر آن است. 

همچنین با توجه به اینکه این هتل با موقعیت جغرافیایی خوب در مرکز شهر واقع‌شده است که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی شهر کرمان بازدید کنید، این شهر دارای جاذبه‌های زیادی است که عبارت‌اند از گنبد جبلیه، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد کرمان، مسجد جامع کرمان، باغ شاهزاده ماهان، باغ‌موزه هرندی کرمان و آبشار کشیت شهداد.

امکانات عمومی هتل پایاب شهداد کرمان

از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل پایاب می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ اختصاصی موجود در این هتل برای مسافرانی در نظر گرفته‌شده است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. 

ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به این ساعت‌ها دقت کنید. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل ندارید ولی برای نگهداری از حیوانات محل مشخصی وجود دارد. 

برای گردش در منطقه کویری کرمان ماشین آفرود با تیم حرفه‌ای برای خدمت‌رسانی به مسافران در نظر گرفته‌شده است تا افرادی که علاقه‌مند به این ماشین‌ها هستند، با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. کارکنان در این هتل مجرب بوده و همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند که همین امر در صورت وجود توریست بسیار کارساز است. علاوه بر آن، کارکنان در این مجموعه به عنوان راهنمای تور برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی فعالیت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

در این هتل زیبا دارای ۲۱ واحدهای اقامتی است و واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق تک‌نفره، اتاق دونفره دوبل، اتاق دونفره توئين، اتاق‌های سه‌نفره و سوئیت یک‌خوابه ۴ تخته. در داخل واحدهای اقامتی حمام اختصاصی تعبیه‌شده است که در داخل حمام‌ها می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. همه واحدها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت هستند. همچنین یخچال نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل

برای رفاه مسافران در این هتل امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ مدرن رستوران سنتی روباز تعبیه‌شده‌اند. رستوران موجود در این هتل دارای ظرفیت ۸۰ نفر است و در زمان وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سرزده و انواع غذاهای محلی و ایرانی را سفارش دهید. البته توجه داشته باشید که وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف‌سرویس سرو می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. علاوه بر رستوران نیز کافی‌شاپ در نظر گرفته‌شده است که در هنگام اقامت می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آسیاب آبی دوقلو: ۵۰ متر
فاصله تا آب‌انبار حاج محمدتقی: ۱ کیلومتر
فاصله تا امام‌زاده: ۳ کیلومتر
فاصله تا شهر آدم کوتوله‌ها: ۴ کیلومتر




هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان

هتل بومگردی پایاب شهداد کرمان
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار