gardeshban.ir

هتل گلد، یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل است که در شهر دیدنی و گردشگرپذیر تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است.
کد خبر: ۵۲۵۰۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل گلد، یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل است که در شهر دیدنی و گردشگرپذیر تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتل گلد تفلیس در موقعیت مکانی خوبی در شهر قرار دارد و تا جاذبه‌های گردشگری معروف و مشهور شهر تفلیس فاصله کمی دارد. اگر علاقه داشته باشید که برای شناخت شهر و زندگی روزمره مردم، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ خبر خوب این است که هتل Gold Tbilisi Hotel به چندین ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس نزدیک است. 

برای آنکه به هتل گلد تفلیس برسید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی تفلیس پرواز داشته‌باشید و از فرودگاه مسافتی حدود ۱۵ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل گلد برسید. در طول مدت زمانی که در شهر زیبای تفلیس اقامت دارید؛ حتما از موزه های تفلیس بازدید کنید تا فرهنگ و تاریخ غنی مردم گرجستان را تماشا کنید و درباره آن بیاموزید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلد تفلیس

در هتل گلد تفلیس برای آنکه مسافران اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را تجربه کنند؛ امکانات و خدماتی عالی و متناسب فراهم آورده شده‌است. در هتل Gold Hotel تفلیس از لابی باشکوه با مبلمان و تلویزیون، آسانسور، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و مراسمات، رستوران، اسپا، ماساژ و سالن ورزشی استفاده کنید و اقامتی لوکس را داشته باشید. اگر با خودرو خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل گلد دارای پارکینگ رایگان است. 

خدمات خوبی در هتل گلد تفلیس در دسترس است که شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، خدمات معرفی و فروش تور، خدمات زیبایی و آرایشی و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی شلوار و لباسشویی است. به راحتی بلیط هواپیما لحظه آخری خود را رزرو کنید؛ زیرا هتل Gold Tbilisi Hotel ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت دارد. کارکنان مجربی که در هتل گلد مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، آذربایجانی و روسی هم با مسافران ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل

هتل گلد تفلیس انواع گوناگونی از اتاق و سوئیت دارد که هر کدام به شیوه‌ای خاص، چشم‌گیر و راحت طراحی شده‌اند و برای اقامتی خانوادگی و با آسودگی خیال مناسب هستند. شما می‌توانید در هر یک از اتاق‌های هتل گلد از جمله اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق سوپریور سه نفره با یک تخت سینگل و یک تخت دابل اقامتی خوش را تجربه کنید. هتل گلد نیز دارای سوئیت‌های خانوادگی سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و آپارتمان سوپریور دو نفره با تخت دابل است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق‌های هتل گلد تفلیس دارای وسایلی کاربردی و با کیفیت بالا هستند که همگی بر اساس اقامتی آسوده و بدون کمبود تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل گلد شامل مواردی هستند از قبیل مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن،‌ کمد لباس، صندلی، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل گلد تفلیس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

بخش اسپا و ماساژ هتل Gold Tbilisi Hotel محیطی مناسب برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمی مسافران است و تا ساعاتی را به سلامتی و شادابی پوست و شاد شدن روحیه خود اختصاص دهند. یک باشگاه ورزشی مجهز هم در هتل گلد تفلیس قرار دارد تا علاقه‌مندان به ورزش ساعاتی خوش را سپری کنند. هتل گلد، تور و یا کلاس آگاهی و آشنایی با فرهنگ محلی و همچنین تورهای پیاده‌‌ روی برگزار می‌کند.

رستوران هتل

هتل گلد تفلیس صبحانه بوفه سرو می‌کند و می‌توانید صبحانه‌ای مفصل را در محیطی صمیمی و دنج میل کنید. برای صرف ناهار و شام هم به رستوران شیک و دلنشین هتل گلد با فضایی دلپذیر و دلنشین بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید.

فاصله هتل گلد تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا سیرک تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۱۱ کیلومتر


هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel

هتل Gold Tbilisi Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار