gardeshban.ir

معرفی/
انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل نیکولاس تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۹۳۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نیکولاس تفلیس، هتل ۵ ستاره عالی در شهر زیبای تفلیس است که در ۱۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. 

مهمانانی که نیاز به بهبود سلامت جسمانی و روحانی دارند، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل شامل منظره‌ها و چشم اندازهای سبز و فضاهای مناسب برای انجام ورزش‌های یوگا، کوهنوردی و تمرینات فیتنس دارد. 

اگر طرفدار و عاشق طبیعت و فضاهای سبز هستید، قطعا این هتل گزینه مناسبی برایتان در سفر به تفلیس خواهد بود. همچنین، تجربه متفاوتی از اقامت را به دست خواهید آورد. 

درست است هتل از مرکز شهر و جاهای دیدنی تفلیس فاصله دارد اما مهمانان می‌توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در تفلیس و یا کرایه خودرو از هتل کل شهر تفلیس را کشف و از جاذبه‌های معروف چون کلیساهای تفلیس، شهربازی متاتسمیندا تفلیس، باغ وحش تفلیس و ... بازدید کنند. 

شما می‌توانید در سفر به تفلیس پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر و پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب و جوش در تفلیس، استراحت در هتل نیکولاس تفلیس و برخورداری از امکانات عالی خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. 

کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Hotel Nicolas Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند. برای سفر به این شهر زیبا و اقامت در این هتل کم نظیر امروز و فردا نکنید و همین حالا برای خرید بلیط هواپیما تفلیس اقدام نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیکولاس تفلیس

در هتل نیکولاس تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای و پرسرعت رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است.

 لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، خدمات کودک و کودکیاری، خشک‌شویی، اتو، فکس، فتوکپی، برگزاری میتنیگ‌ها و جلسات کاری مهم، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده و ... به پذیرش مراجعه کنند. 

کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، منقل و تجهیزات باربکیو وجود دارند که مهمانان در اوقات فراغتشان می‌توانند از آن‌ها استفاده و همراه خانواده و دوستانشان پیک نیک کنند.

مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل

انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل نیکولاس تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. مهمانان استراحت و تماشای چشم انداز مقابل را در بالکن بسیار می‌پسندند و استقبال می‌کنند.

 دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، منحصر به فرد و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و متناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. 

ترکیب دکوراسیون اتاق‌ها و رنگ سبز حاکم بر محوطه هتل همراه با درختان و گیاهان فراوان زیبا، طراوت و نشاط خاصی به فضا می‌بخشد. مهمانان با چند روزی اقامت در این اتاق‌ها تا مدت‌ها از روحیه‌ای شاد و ذهنی آرام برخوردار خواهند بود. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. 

خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در این هتل اکیدا ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از خارج مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق های هتل نیکولاس تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل نیکولاس تفلیس یک سری تفریحات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل هستند، حوصله شان سر نرود. مهمانان در طول روز می‌توانند در تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی، کلاس آشپزی، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، دارت، کوهنوردی، تنیس رویمیز، بیلیارد و ... شرکت نمایند. 

با تاریک شدن هوا نیز در هتل شام‌های موضوعی، کارائوکه، اجرا و موسیقی زنده و تفریحات شبانه همراه شادی و برنامه‌های مفرح برگزار می‌شوند و شبی خاطره ساز برای مهمانان رقم می‌زنند. برای کودکان نیز زمین بازی در نظر گرفته شده که انواع بازی‌ها و اسباب بازی‌ها را به آن‌ها ارائه می‌دهد و به کودکان کمک می‌کند تا به روشی سالم از لحظاتشان لذت ببرند. 

مهمانان برای تجربه روزی سرشار از آرامش و انرژی مثبت می‌توانند به مرکز اسپای هتل مراجعه و از انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا، جکوزی، لایت تراپی، اسکراب بدن، خدمات زیبایی، صندلی ماساژور و ... استفاده کنند. 

همچنین، یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد که مهمانان در آن می‌توانند تمریناتشان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند و در صورت نیاز از مربی اختصاصی بدنسازی کمک بگیرند.

رستوران هتل

رستوران هتل نیکولاس تفلیس در تمام وعده‌های غذایی اصلی انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بیند. منوی رستوران شامل غذاهای کانتیننتال، ایتالیایی، وگان، آسیایی، آمریکایی و ... است. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. دیگر وعده‌ها نیز به صورت بوفه‌ای یا منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله هتل نیکولاس تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا دریاچه قورباغه تفلیس: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۷٫۶ کیلومتر


هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi

هتل Bioli Medical Wellness Resort Tbilisi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار