gardeshban.ir

مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی گفت: قرار است طی ۱۱ روز برنامه های آیینی پایگاههای میراث ملی و جهانی به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی برای مردم پخش شود.
کد خبر: ۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
فرهاد عزیزی مدیرکل امور پایگاه‌ها در نشست خبری رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر که امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد گفت: دو هزار برنامه آئینی در پایگاه‌ها میراثی پیش بینی و بسترهایی آماده شده تا مردم بتواند به صورت آنلاین برنامه‌های آئینی که در پایگاه‌های جهانی برگزار می‌شود را طی ۱۱ روز ببینند.

وی گفت: ۷۸۵ موزه خصوصی و دولتی برای درحال آماده سازی شرایط برای نوروز هستند. همچنین ۶۰ نقطه شامل پایگاه‌های ملی و جهانی و موزه‌ها به عنوان پایلوت برگزاری مراسم نوروز در کشور انتخاب شده است.

وی افزود: موضوع آماده‌سازی پایگاه‌ها و موزه‌ها را از مدتی قبل آغاز کردیم و برای حضور گردشگران آمادگی کامل داریم، ۲۵۳ پایگاه ملی و جهانی میزبان گردشگران نوروزی خواهند بود.

عزیزی ادامه داد: ۱۵ اسفند روز درختکاری در پایگاه‌ها و موزه‌ها گرامی داشته شد، در روز ۲۰ اسفند نیز پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی، پایگاه و موزه‌ها را انجام دادیم و برای میزبانی از گردشگران کاملاً آماده هستیم. با این وجود از روز سوم اسفند ماه به استقبال نوروز رفته ایم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار