gardeshban.ir

با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ اول فروردین ۱۴۰۱، تمام قطارهای مسافری رجا طبق ساعت رسمی کشور حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۱۸۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 02
گردشبان (gardeshban.ir) :



به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این شرکت با اعلام این خبر از مسافران درخواست کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام امور مربوط به  کنترل بلیت و ... طوری برنامه‌ریزی کنند که یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن حاضر باشند.

مسافران در طول سفر با قطار باید شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر را همراه و در دسترس داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران، آن را  ارائه دهند.

روابط عمومی رجا اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار «سفر هوشمند (سفر+سلامت)» با انجام پروتکل‌های بهداشتی، اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، ارایه ماسک رایگان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... آغاز و اجرایی کرده است.

هموطنان  برای کسب هر گونه اطلاعات در خصوص سفر با قطارهای رجا می‌توانند با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌ ۱۵۳۹ (شبانه روزی و از سراسر کشور) تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار