gardeshban.ir

ضرغامی/
وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان البرز گفت : برای آینده بهتر این استان باید توسعه گردشگری در اولویت البرز قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۶۲۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
گردشگری در اولویت توسعه اقتصادی البرز قرار گیرد


سیدعزت الله ضرغامی شامگاه  پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: طالقان موقعیت بسیار ویژه ای دارد اما در این بین باید راه های روستایی این شهرستان برای توسعه گردشگری مهیا شود.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  گفت : جمعیت شهرستان طالقان به واسطه موقعیت گردشگری در طول سال متغییر است به طوریکه در تابستان این جمعیت افزایش می یابد.

وی افزود: تحلیل من این است که در بخش توسعه گردشگری برخی دستگاه های اجرایی  به بعضی بهانه های مختلف و خارج شدن مسوولیت از روح واقعی آن کارها را قفل می کنند؛ به عناون مثال مدیریت آب در طالقان در حوضه آبریز سد طالقان قوانین سفت و سخت به بهانه سلامت آب دارد .

ضرغامی بیان داشت: این قوانین از روح خودش خارج شده و محدویت های بسیار جدی برای مردم طالقان که در حوزه های مختلف می توانند فعال باشند جلوی کار آنها را گرفته است .

 وی با اشاره به گذشته سرسبز استان البرز و تغییرات به وجود آمده براثر مهاجرت ها در آن گفت : باید زیر ساخت های مناسب در بخش های مختلف این استان فراهم شود ضمن آنکه گردشگری البرز با اتکا به ظرفیت هایی مانند مناطق گردشگری طالقان ، اشتهارد و ساوجبلاغ توسعه پیدا کند.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار