gardeshban.ir

هتل سان شاین هیپ یکی از هتل‌های محبوب شهر پاتایا است. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرارگرفته است.
کد خبر: ۵۲۸۲۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سان شاین هیپ یکی از هتل‌های محبوب شهر پاتایا است. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرارگرفته است، به‌طوری‌که با اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل پاتایا دسترسی داشته باشد، یعنی در عرض ۶ دقیقه به ساحل خواهید رسید و لحظات و خوش و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. 

همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی هتل Sunshine Hip Hotel Pattaya دسترسی به فرودگاه بین‌المللی تائو رایونگ پاتایا با ۴۸ کیلومتر فاصله امکان‌پذیر است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به ساحل پاتایا، ساحل وونگ آماد، و ساحل آرت این پارادایس اشاره کرد که بازدید از همه جاذبه‌ها به توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. 

سایر جاذبه‌های دیدنی شهر پاتایا عبارت‌اند از باغ گیاه‌شناسی نانگ نوچ، پارک یخ جادویی سیام و خیابان واکینگ استریت و معبد پناهگاه حقیقت. امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل سان شاین هیپ عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، باشگاه‌بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل سان شاین هیپ پاتایا

قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. برای تبدیل ارز می‌توانید به لابی قسمت صرافی سربزنید. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. محوطه هتل سان شاین پاتایا را باغ زیبایی فراگرفته که از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه را تماشا کنید. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ نداشته و مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از این مورد باخبر باشند. 

خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش در قسمت شست و شوی هتل Sunshine Hip Hotel Pattaya انجام می‌گیرند که همگی شامل هزینه جداگانه هستند. برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌های کاری می‌توانید به بخش بیزینس این هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. بخشی به‌عنوان میز تور گردشگری در لابی دایر شده است و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر آشنا می‌کنند. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری از چمدان‌ها و وسایل مسافران در لابی وجود دارد. کارکنان در این مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی، تایلندی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از جکوزی داغ نیز بهره‌مند شوید و بعد از خستگی روزمره و گشت‌وگذار در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی در این قسمت به آرامش برسید. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Sunshine Hip Hotel Pattaya عبارت‌اند از حمام عمومی و چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری. برای نگهداری از بچه‌های کوچک‌تر نیز بخش مشخصی در این هتل دایر شده است که شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل سان شاین هیپ پاتایا عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس و اتاق دوبل دلوکس پریمیوم. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل میز کار، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز هستند. 

همه اتاق‌ها شامل کتری برقی بوده و در برخی از اتاق‌ها نیز می‌توانید از آشپزخانه بهره‌مند شوید. واحدهای اقامتی موجود در هتل سان شاین دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و برای نگهداری از وسایل گران‌بهایتان می‌توانید از گاوصندوق موجود در داخل اتاق‌ها استفاده کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، یخچال و تلفن. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود و برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید از طریق منوی موجود در رستوران غذا سفارش دهید.

فاصله هتل سان شاین هیپ پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک مینی سیام: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج پارک پاتایا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۹ کیلومتر


هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس

هتل سان شاین هیپ پاتایا؛ اقامتگاه محبوب مسافران در تایلند+ عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار