gardeshban.ir

هتل ارغوان مشهد یکی از هتل‌های تازه تأسیس در شهر مقدس مشهد است. این هتل بی‌نظیر چهار ستاره بوده و از سال جاری فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۳۰۵۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ارغوان مشهد یکی از هتل‌های تازه تأسیس در شهر مقدس مشهد است. این هتل بی‌نظیر چهار ستاره بوده و از سال جاری فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است. یکی از اصلی‌ترین مزایای این هتل دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا است، همچنین چندین مرکز خرید در اطراف حرم وجود دارند که برای مسافرانی که اهل خرید هستند، یکی از بهترین انتخاب در میان هتل‌های مشهد خواهد بود. 

همان‌طور که می‌دانید مشهد جزو مشهورترین شهرهای گردشگری کشور است و سالانه از مسافران زیادی استقبال می‌کنند، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر مشهد می‌شوند و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی نیاز به اتومبیل دارند، در این صورت میهمانان می‌توانند با مراجعه به لابی این هتل از ترانسفر گشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوند. 

برای دسترسی به فرودگاه نیز ترانسفر رفت‌وبرگشت فراهم کرده‌اند، البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات عمومی هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان پرسنل مجرب و کارآزموده به کار گرفته و با افتخار آماده میزبانی از مسافران داخلی و خارجی است. در لابی این هتل می‌توان به ۵۵ نفر خدمات ارائه کرد، از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فتوکپی، پرینتر، تاکسی‌سرویس، آسانسور، نمازخانه، آتلیه، دستگاه واکس کفش. 

بخش پذیرش ۲۴ ساعته دایر بوده و برای استفاده از اتاق چمدان می‌توانید در هر ساعتی به بخش پذیرش در لابی مراجعه کنید. همچنین صرافی برای تبدیل ارز برای راحتی مسافران خارجی در لابی دایر شده است. 

برای مسافران داخلی نیز دستگاه خودپرداز قرار داده‌اند تا در صورت لزوم پول نقد تهیه کنند. پارکینگ این مجموعه نیز دارای ظرفیت بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای در لابی ارائه می‌شود ولی در اتاق‌ها امکان دسترسی به این اینترنت وجود ندارد. 

در انتهای لابی و طبقات نیز می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. بر اساس قوانین رایج در این هتل و رعایت استانداردهای هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی به میهمانان داده نمی‌شود، بنابراین بهتر است مسافرانی که حیوانات خانگی دارند، باید در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به این نکته توجه داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل ارغوان دارای ۱۳ طبقه و ۱۰۷ اتاق، سوئیت اقامتی است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته دوبل استاندارد، اتاق دوتخته توئین استاندارد، اتاق دوتخته دوبل دلوکس، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت دوخوابه سه‌نفره، سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره و سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره مشرف به حرم. بی‌شک برای زائران امام رضا سوئیت آخر یکی از بهترین گزینه‌هاست. 

امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از روم سرویس، یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن، میزتحریر، آب رایگان، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی و لوازم بهداشتی. همچنین همه اتاق‌ها بالکن داشته و از روی آن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم و محوطه هتل را تماشا کنید.

رستوران هتل

در هتل ارغوان رستوران و کافی‌شاپ دایر کرده‌اند که رستوران این مجموعه دارای ظرفیت ۲۰۰ نفری است و در هر وعده غذایی با خیال راحت می‌توانید به رستوران سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی و محلی را سفارش دهید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای سفارش انواع نوشیدنی و خوراکی به کافی‌شاپ این هتل بروید. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه کاملاً رایگان و سلف‌سرویس ارائه می‌شوند.

فاصله هتل ارغوان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۲ کیلومتر


هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار