gardeshban.ir

ژاپن روز جمعه مرزهای خود را برای گردشگران خارجی گشود و درخواست‌های ویزا را پذیرفت، اما فقط برای کسانی که در تورهایی با راهنما باشندکه مایلند از قوانین پوشیدن ماسک و سایر اقدامات آنتی ویروس پیروی کنند، ژاپن با احتیاط سعی می‌کند نگرانی‌های تجاری و نیز نگرانی از عفونت را متعادل کند.
کد خبر: ۵۳۹۵۹
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 20
گردشبان (gardeshban.ir) :



ژاپن روز جمعه مرزهای خود را برای گردشگران خارجی گشود و درخواست‌های ویزا را پذیرفت، اما فقط برای کسانی که در تورهایی با راهنما باشندکه مایلند از قوانین پوشیدن ماسک و سایر اقدامات آنتی ویروس پیروی کنند، ژاپن  با احتیاط سعی می‌کند نگرانی‌های تجاری و نیز نگرانی از عفونت را متعادل کند.

جمعه اولین روز برای شروع مراحل مورد نیاز برای ورود است و انتظار می‌رود تا اواخر ژوئن آغاز شود، حتی اگر دفاتر مهاجرت و قرنطینه فرودگاه برای ورود احتمالی آماده باشند زودتر آغاز خواهد شد.

آژانس گردشگری ژاپن می گوید که تورها از 98 کشور و منطقه از جمله ایالات متحده، انگلیس ، چین، کره جنوبی، تایلند و سنگاپور پذیرفته می شوند که خطر ابتلا به آن کم است.

کسب‌وکار گردشگری ورودی ژاپن در طول همه‌گیری غیرفعال شده است و حتی با وجود اینکه این کشور از گردشگران و هزینه‌های آنها استقبال می‌کند، نگرانی‌های مربوط به عفونت در بین ژاپنی‌ها، به‌ویژه در مقاصد گردشگری محبوب، همچنان ادامه دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار