gardeshban.ir

یک کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به طور کلی تا اوایل هفته آینده جوی به نسبت پایدار در اکثر نقاط استان حاکم خواهد بود، گفت: برای دوشنبه و سه‌شنبه، هفتم و هشتم آذر ماه، در نواحی شمالی و غربی استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱-1401 September 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرتضی اثمری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت جوی استان اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز پنجشنبه و فردا جمعه، سوم و چهارم آذر ماه، افزایش ابرناکی در سطح استان طی ساعاتی پیش‌بینی می‌شود.  

وی افزود: به طور کلی تا اوایل هفته آینده جوی به نسبت پایدار در اکثر نقاط استان حاکم خواهد بود. ضمن اینکه امروز دمای روزانه کاهش نسبی دارد اما از فردا تا روز یکشنبه دمای هوا تغیرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

اثمری بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه است و کمینه دمای هوای امشب به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنکترین شهر و سرخس با ۲۹ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بوده‌اند.  

وی توضیح داد: در همین مدت دمای شهر مشهد حداقل ۲ درجه و حداکثر ۲۴ درجه بالای صفر گزارش شده است. بیشترین شدت وزش باد از سمت فریمان به مقدار ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار