gardeshban.ir

با همت موسسه فرهنگی هنری تبیان نور/
با هدف توانمندسازی خانواده های ایرانی و در راستای رویکرد آموزش سواد رسانه ای و بازی های خانوادگی، پایه ریزی شده و آماده ی برگزاری است.
کد خبر: ۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱-1401 October 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
دوره «یه روز فوق العاده» برای خانواده



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی، با هدف توانمندسازی خانواده های ایرانی و در راستای رویکرد آموزش سواد رسانه ای و بازی های خانوادگی، پایه ریزی شده و آماده ی برگزاری است. 

مخاطبان این دوره، تمام اعضای خانواده اعم از والدین، کودکان (6 الی12 سال) و نوجوانان (13 الی 20 سال) هستند که این ویژگی سنی، دوره «یه روز فوق العاده» را از سایر دوره های مشابه متمایز کرده است. این دوره، روز پنجشنبه 8 دی ماه 1401 از ساعت 10 الی 15 در محل باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. 

کارگاه صبح، تحت عنوان «فرزندپروری در عصر دیجیتال» با حضور حسین حق پناه، معاون کودک و نوجوان تبیان برگزار می شود. در برنامه عصر نیز در یک دورهمی بازی خانوادگی تحت عنوان«باهم بازی!»، میزبان حمیده سادات میرمحمدی خواهیم بود. ضمنا کودکان و نوجوانان، در بازه زمانی کارگاه صبح، از باغ علم کودک و باغ علم نوجوان بازدید خواهند کرد. به منظور شرکت در این دوره، کافیست با ورود به لینک https://evand.com/events/anamazingday1 ثبت نام کرده و با استفاده از کد تخفیف «tebyan» از تخفیف 50 درصدی بهره مند شوید.

شایان ذکر است موسسه تبیان آمادگی خود را جهت برگزاری هرگونه دوره ی آموزشی با محوریت خانواده برای تمامی سازمان ها و موسسات را اعلام می کند.   جهت اطللاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری تبیان 09124222579

دوره «یه روز فوق العاده» برای خانواده

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار