gardeshban.ir

مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار در منطقه و کاهش نسبی دما خبر داد و گفت: تا روز جمعه احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه وجود دارد.
کد خبر: ۵۸۶۳۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
احتمال رگبار و آبگرفتگی در گیلان تا پایان هفته

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: رودبار با ۳۳.۵ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار هوای گرم و جوی غالبا پایدار در منطقه طی امروز و فردا دانست و تصریح کرد: آسمانی صاف تا نیمه ابری و روند افزایش دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: طی این مدت شاهد شکل گیری جریانات همرفتی و پدیده رگبار موقتی و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود.

دادرس، از فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار در منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: از اواخر وقت چهارشنبه با تقویت جریانات ناپایدار به تناوب با ابرناکی و مه آلود بودن هوا و در برخی از مناطق رگبار و رعد و برق و بارندگی و وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه کاهش نسبی دما و احتمال تگرگ در مناطق مستعد تا روز جمعه و اوایل هفته آینده پیش بینی می شود، گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه وجود دارد.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار