gardeshban.ir

عبدالملکی/
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ‌صدور مجوز بی نام سرمایه گذاری و ارائه 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد اقدامی بی سابقه بوده که مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی بخصوص چینی ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲-1402 April 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
صدور مجوز بی نام در مناطق آزاد اقدامی بی سابقه است


حجت اله عبدالملکی در جلسه شورای اداری منطقه آزاد ماکو که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد افزود: تاکنون 700 بسته سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد آماده شده و آن‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه کرده‌ایم که 110 بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو آماده و ارائه شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه با ارائه این بسته ها و صدور مجوز سرمایه گذاری 50 تا 70 درصد بروکراسی اداری سرمایه گذاری کنار گذاشته شده اضافه کرد: علاوه بر مناطق آزاد در مناطق ویژه اقتصادی نیز بسته های سرمایه گذاری و مجوز بی نام آماده جذب سرمایه گذاران می باشد.

وی با بیان اینکه ارزش همه پروژه‌های تعریف شده در مناطق آزاد 430 هزار میلیارد تومان است، گفت: مسئله بازاریابی و ارائه این بسته‌های سرمایه‌گذاری را به تازگی آغاز کرده‌ایم و امسال 14 نمایشگاه داخلی و خارجی در پیش داریم که اطلاع رسانی خوبی برای ارائه این بسته‌ها در این قالب خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مناطق آزاد با انجام تولیدات و ایجاد اشتغال، موتور محرکه اقتصادی کشور هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار