gardeshban.ir

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از یک طرفه شدن محور هراز از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ ساعت خبر داد .
کد خبر: ۵۹۷۷۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
محور هراز یک طرفه شد

سرهنگ جهان تاب امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت؛ محدودیت تردد از جنوب به شمال و از رودهن به سمت آمل تا ساعت ۱۴ برای تخلیه بار ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی با اشاره به انسداد مسیر مرزن‌آباد از ساعت ۶ صبح امروز، افزود: منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا بتوانیم اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را داشته باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور هراز هم شاهد ترافیکی پرحجم و سنگین مقطعی هستیم، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه ترددخودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر اجرا می‌شود.

وی به اجرای محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده‌های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلره کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۲۳ و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موضوع مهم توجه یه هشدارهای پلیس باتوجه به شرایط جاده‌های استان و احتمال بارش‌ها است.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار