gardeshban.ir

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده گفت: امروز و فردا (۶ و ۷ مهرماه) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است.
کد خبر: ۵۹۹۲۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲-1402 July 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان با اشاره به شرایط جوی کشور اظهار کرد: پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ مهرماه) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است. طی این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گفته وی شنبه و یکشنبه (۸ و ۹ مهرماه) علاوه بر ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر، در برخی نقاط اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تشدید می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از اواخر دوشنبه (۱۰ مهرماه) با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر بارش از سمت سواحل غربی دریا شروع می‌شود.

ضیائیان افزود: سرعت وزش باد پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد که در برخی از این مناطق با خیزش گردوخاک همراه خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ مهر) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۸ مهر) صاف و افزایش باد، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدیدو  در نیمه شب ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

وی در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مهر) اهواز با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار