gardeshban.ir

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک درگذشت.
کد خبر: ۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲-1402 July 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک درگذشت


به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس این مؤسسه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، بامداد روز یک‌شنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

زنده‌یاد دکتر محمدرضا رضوان‌طلب در دوره مدیریت بر کتابخانه و موزه ملی ملک، منشأ خدماتی بسیار به ویژه در زمینه گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی، همچنین پیگیری برنامه‌های زیرساختی و زیربنایی این موقوفه مبتنی بر وقف‌نامه مرحوم حاج حسین آقا ملک و سیاست‌های فرهنگی آستان قدس رضوی بود.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ مهر در مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی، صحن کوثر، رواق حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

معاون میراث‌فرهنگی در پیامی درگذشت رئیس موزه ملک را تسلیت گفت

همچنین قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در پیامی درگذشت رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک را تسلیت گفت.

علی دارابی در پیامی نوشت:

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاج شیخ محمدرضا رضوان‌طلب موجب تأسف و تأثر شد. این اندیشمند فقید، عمر بابرکت خود را صرف دین، علم و فرهنگ کرد که باقیات الصالحاتی برای ایشان خواهد بود.

اقدامات این مرحوم در طول دوران خدمتشان در عرصه‌های حوزوی، دانشگاهی و در آخر خدمت به امام رئوف در کتابخانه و موزه ملی ملک، ذخیره معنوی باارزشی است که توشه آخرت ایشان است.

اینجانب درگذشت این عالم فاضل را به خانواده مکرم و جامعه فرهنگی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار