gardeshban.ir

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان از برگزاری دورهمی گردشگری سالمندان در شهرستان آرادان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲-1402 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
دورهمی گردشگران سالمند در آرادان


غلام عباس خاکسار ۱۵ مهرماه در این آیین که با حضور مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان آرادان، فرماندار شهرستان آرادان، امام‌جمعه آرادان، مسئولان و کارشناسان بهزیستی شهرستان آرادان، جمعی از فعالان گردشگری و سالمندان شهرستان آرادان و ... برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری و روز جهانی سالمندان، دورهمی سالمندان در مزرعه گردشگری دوستداران طبیعت با همکاری نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان آرادان و اداره بهزیستی شهرستان آرادان روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان افزود: اجرای موسیقی محلی، گفت‌وگو در خصوص گردشگری، سلامت، سالمندی و ... ازجمله برنامه‌های این دورهمی بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان نیز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بر ضرورت افزایش همکاری‌ها در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تأکید شد.

 مجتبی اکبرپور اظهار کرد: نظم و امنیت امروز جامعه حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان افزود: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و همه پیشرفت‌های جامعه در سایه امنیت به وجود می‌آید.

اکبرپور به نقش تعیین‌کننده‌ نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان به‌عنوان بازوی اجرایی این اداره‌ در هماهنگی‌ و توسعه همکاری‌ها با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی هر چه بیشتر از توان و تخصص نیروی انتظامی درخصوص مقابله با حفاری‌های غیرمجاز و قاچاق اشیاء تاریخی در بخش میراث فرهنگی و کمک به افزایش ضریب امنیت برای گردشگران در حوزه گردشگری بسیار مؤثر و راهگشا خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان میراث فرهنگی را متعلق به همه مردم دانست و گفت: همه باید در حفاظت از میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

سرهنگ عرب با بیان اینکه برای توسعه گردشگری و صیانت از آثار تاریخی دامغان آمادگی کامل داریم، افزود: آثار تاریخی شناسنامه مردم دامغان است و اجازه نخواهیم داد سودجویان به میراث فرهنگی تعرض نمایند.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی با پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان به امضا رسید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار