gardeshban.ir

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان حد فاصل "سیاه بیشه تا پل زنگوله" خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۷۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲-1402 August 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
انسداد مقطعی محور

سرهنگ"یدالله جهان تاب" اظهار کرد: به منظور عملیات توری سنگ، تثبیت دیواره‌های ریزشی، لق گیری در محور"چالوس-کرج"محدودیت تردد در این محور اعمال خواهد شد.

وی افزود: این محدودیت حد فاصل "سیاه بیشه تا پل زنگوله" بوده و از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ عصر ادامه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه محدودیت تردد در محور کندوان از روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه تا پایان روز ۲۴ آذرماه انجام خواهد شد، افزود: این محدودیت همه روزه از روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد در این محور را دارند، خواست، در زمان اعمال محدودیت از محورهای جایگزین "هراز و سواد کوه" استفاده کنند.

بازداشت سارق به عنف خودروهای اینترنتی در "ساری "

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق به عنف خودروهای اینترنتی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

سردار"سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان، مبنی بر سرقت به عنف از راننده خودروی اینترنتی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از رانندگان این خودروها که از سوی سارق با سلاح سرد مصدوم شده و خودروی آنان به سرقت رفته، مشخص شد، متهم پس از درخواست و کرایه خودروهای اینترنتی، آن‌ها را به آدرس و مناطق خلوت و کور هدایت و در فرصت مناسب با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می‌کرد.

جانشین انتظامی استان مازندران، ادامه داد: با توجه به بازتاب منفی وقوع این سرقت‌ها در افکار عمومی، تیم ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ساری پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، متهم به سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به ۲ فقره سرقت به عنف از خودروهای اینترنتی اقرار کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

جانشین انتظامی استان مازندران به رانندگان وسایل نقلیه مسافربری عمومی و اینترنتی هشدار داد، در هنگام خدمات رسانی از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیرهای اصلی و اماکن متروکه و همچنین از پذیرفتن هر نوع خوراکی و نوشیدنی از مسافران ناشناس امتناع کنید، چرا که ممکن است، قصد مسموم کردن شما را داشته باشند و در صورت مواجه با سارقان زورگیر مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

شناسایی و دستگیری کلاهبردار رسیدساز جعلی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری عاملان کلاهبرداری اینترنتی که از طریق ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد، متهمان با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسیدساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان بابلسر و فریدونکنار بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ افضلی، خاطرنشان کرد: این متهمان که غیربومی استان بودند در تحقیقات به‌عمل آمده به ۸ فقره کلاهبرداری به این روش اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس بابلسر به شهروندان توصیه کرد که باید توجه داشته باشند که در معاملات و داد و ستدها صرفاً به رسید ارائه شده توسط خریدار اعتماد نکرده و با فعال‌ سازی سامانه پیامکی حساب بانکی خود و بررسی حساب بانکی از واریز وجه اطمینان حاصل کنند.

کشف فلزیاب‌های میلیاردی قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۶ دستگاه فلزیاب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ "محمد محمدپور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری چندین دستگاه فلزیاب کرده و مکان‌های تاریخی را شناسایی و قصد حفاری دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با همکاری کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با تحقیقات انجام شده موفق شدند محل نگهداری این فلزیاب‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از محل‌های از قبل شناسایی شده، ۶ دستگاه فلزیاب را که به هدف رسیدن به اقلام ممنوعه و آثار تاریخی داشتند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنتیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شد، اظهار داشت: دو متهم در این خصوص دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و اموال مکشوفه تحویل سازمان میراث فرهنگی استان شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری مجلوب متواری با محکومیت مالی میلیاردی در سوادکوه

جانشین انتظامی شهرستان "سوادکوه" از دستگیری مجلوب متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی با محکومیت مالی بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ صدرا عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره مرجوعه قضائی نیابتی استان تهران بزرگ از اجرای احکام مدنی شهرستان"سوادکوه" مبنی بر جلب و دستگیری مجلوب متواری و تحت تعقیب، انجام اقدامات قانونی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ زیرآب این فرماندهی با بررسی‌های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی موفق به دستگیری مجلوب متواری هوشمندانه شدند.

جانشین انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مجلوب دستگیر شده به‌علت عدم تعهد مالی به فروشنده وسایل لوکس محکومیت مالی به مبلغ بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال داشت؛ تصریح کرد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان تهران شد.

دستگیری سارقان نذورات امامزادگان در"نکا"

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقین که در حال سرقت نذورات حرم از امامزاده "عبدالله" و"ابراهیم" این شهرستان بودند، خبرداد.

سرهنگ "قاسم عزیزی" بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام تولیت حرم یکی از امامزاده‌های سطح شهرستان نکا مبنی بر حضور ۲ نفر سارق در محل بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه "پی رجه" این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سارقین که در حال سرقت وجوه داخل صندوق نذورات حرم امامزاده عبدالله روستای "للرد" وامامزاده ابراهیم روستای "خرم چماز" بودند را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار