gardeshban.ir

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تغییر کرد.
کد خبر: ۶۰۵۲۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲-1402 September 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیرکل توسعه گردشگری خارجی تغییر کرد


با حکم علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ مسلم شجاعی به عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب شد. پیش از او لیلا اژدری این مسئولیت را به عهده داشت.

شجاعی دارای دکتری مدیریت گردشگری است که پیش‌تر دستیار ستادی معاونت گردشگری بود و همچنین در دوره‌ای مسئولیت میز گردشگری چین را به عهده داشت و طرح لغو روادید گردشگری ایران را پیگیری می‌کند.

اجرای مفاد کلیه اسناد گردشگری، شناسایی همه‌جانبه ظرفیت‌های گردشگری کشورهای هدف، نظارت و ارزیابی به منظور توسعه و توانمندسازی فعالیت دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری، ارزیابی طرح‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی گردشگری و بهبود کیفی آنها، نظارت بر برگزاری تورهای آشناسازی، استفاده از فن‌آوری‌های نوین برای تبلیغات، بازاریابی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور، برگزاری، میزبانی و شرکت در نشست­‌ها و کمیته­‌های فنی مشترک گردشگری با مقامات و سفرای کشورهای بازار هدف، تهیه و تنظیم برنامه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران، ارزیابی محیط بازاریابی در بازارهای هدف گردشگری ایران، انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی وب‌سایت چندزبانه گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی و تولید و پخش تیزر و فیلم‌های مستند، برخی وظایف دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار