gardeshban.ir

مراسم نکوداشت صدمین سالگرد تولد جلال آل احمد با عنوان «یکصدسال روشنفکری متعهدانه در ایران» روز دوم آذرماه در خانه تاریخی و پدری جلال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲-1402 September 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
تولد صدسالگی جلال در خانه پدری


محبوبه کاظمی دولابی توسعه گر فرهنگی که خانه پدری جلال آل احمد را در دست مرمت و بهره‌برداری دارد، درباره این مراسم گفت: امسال  نکوداشت صدمین سال تولد جلال آل احمد را با برگزاری مراسمی در حضور جمعی از فرهنگیان برگزار می‌کنیم.

این توسعه‌گر فرهنگی با بیان اینکه در این مراسم از خاندان جلال آل احمد نیز دعوت شده است گفت: من به همراه محمدحسین دانایی خواهرزاده جلال، مهدی حمزه‌نژاد رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علوم و صنعت و مشاور طرح مرمت و احیای خانه پدری جلال درباره جلال، خانه پدری، روند مرمت و یکصدسال تعهد فرهنگی و روشنفکری متعهدانه سخنرانی خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه مرمت  خانه پدری جلال تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت:  مهمانان مراسم نکوداشت، ضمن شرکت در این برنامه از مرمت‌های انجام‌گرفته در خانه نیز دیدن خواهند کرد و در جریان مرمت و بهره‌برداری از آن قرار خواهند گرفت.

کاظمی دولابی گفت:  این مراسم روز پنجشنبه دوم آذر  در آستانه صدمین سال تولد جلال از ساعت 15 تا 17  در خانه پدری جلال واقع در محله سنگلج، خیابان کارکن اساسی برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار