gardeshban.ir

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراولین همایش گرامیداشت روز مهندسان گفت: افتخار می کنیم مهندسان کیش با خلاقیت خود به زیباییها ی جزیره کیش افزوده اند.
کد خبر: ۶۱۵۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 07
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده یان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اولین همایش گرامیداشت روز مهندسان جزیره کیش شامگاه 5 اسفند با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت جزیره ، ریس ستاد بحران کشور، مدیرکل فنی وزیربنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد، ریس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، رییس جامعه مهندسان کیشف روسای جوامه واصناف، معاونان سازمان منطقه آزاد کیش ومدیران عامل شرکت های تابعه و جمع کثیری از مهندسان جزیره کیش به اتفاق خانواده هایشان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در این مراسم با اشاره به تقارن فرخنده نیمه شعبان وروز مهندس ضمن تبریک این عید سعید و گرامیداشت جایگاه مهندسان به ویژه مهندسان سخت کوش جزیره کیش گفت: این روز بهانه ای است برای تقدیر وگرامیداشت یاد مهندسانی که عامل توسعه کشور و جزیره کیش هستند مهندسین خوش ذوقی که درعرصه های مختلف مهندسی فعالیت کردند وباعث رشد کشور شدند. مهندسینی که درتوسعه تکنولوژی در کشور سهم داشته اند.

دکتر سرهنگی افزود: این کشور و آب وخاک مرهون خلاقیت ها و نخبگی های مهندسانی است که در رشته های مختلف برق، عمران، شیمی، مکانیک، سازه و همه رشته های مهندسی در تلاش برای توسعه کشور هستند.

وی اظهار داشت : درجزیره کیش نیز می بالیم به حضور مهندسانی که چهره زیبای کیش مدیون تلاش های این مهندسان است و در کنار زیبایی که خداوند به اقلیم وطبیعت این جزیره داده است با خلق آثار ارزشمند و کیفی به افزایش این زیبایی و توسعه کیش کمک کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به طرح جامع کیش که حاصل تلاش مهندسان است تصریح کرد: در طرح توسعه کیش براساس طرح جامع تلاش می کنیم همچنان با کمک مهندسان متخصص علاوه بربازبینی با دانش روز مهندسی برای طراحی، مطالعات شهری وتوسعه کیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جامعه مهندسان جزیره کیش نقش زیادی در توسعه زیبا وهمگون کیش برعهده داشته و دارند و با ایجاد سازه های برند، بر زیبایی های جزیره کیش افزوده اند.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد با یاری و همراهی مهندسان علاوه بررعایت نظام مهندسی، توسعه این جزیره کیش از نظر کیفی و زیبایی همچنان درکشور پیشرو باشد.

گفتنی است دراین مراسم از 15 پیشکسوت جامعه مهندسان کیش تقدیر شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار