gardeshban.ir

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از نمایشگاه کتاب جزیره، توسعه فرهنگی را مبنا و عامل توسعه در دیگر حوزه های جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۶۱۵۷۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 08
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی دربازدید از نمایشگاه کتاب جزیره با بیان اینکه عرضه 20 هزار عنوان کتاب دراین نمایشگاه کار ارزشمندی است که دستاوردهای خوبی در جهت ارتقاء فرهنگی برای این جزیره به همراه دارد گفت: هر چه فضای فرهنگی کیش توسعه یابد و هرچه در حوزه فرهنگی سرمایه گذاری کنیم در واقع زیرساخت نرم افزاری توسعه دیگر بخش ها را فراهم کرده ایم زیرا رشد فرهنگی مبنای رشد دیگر حوزه ها درهرجامعه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اقدام ارزشمند دیگری که دراین نمایشگاه انجام شد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی از خرید کتاب برای خانواده ها است که به ازای هر 400 هزارتومان خرید 50 درصد یارانه خرید توسط سازمان منطقه ازاد کیش و بخش خصوصی به کیشوندان اختصاص یافته است. 

همچنین علاوه بر اهدای کتاب توسط خانه کتاب به مدارس و اهدای بن خرید کتاب به دانش آموزان ومعلمان از دیگر اقدامات ارزنده دیگری است که با هدف افزایش سطح مطالعه درنمایشگاه کیش انجام شده است .

رحیم سرهنگی درپایان تاکید کرد: در شرایط امروز که همه جوامع دچار افزایش گرایش به فضای مجازی به ویژه در رده سنی کودکان تا جوانان شده اند چنانچه در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام نکنیم، جامعه به سمت جهالت مدرن می رود و آسیب های بسیاری به همراه دارد لذا برگزاری نمایشگاههای کتاب وانجام فعالیت های فرهنگی فضای مناسبی برای ایجاد شرایط کتابخوانی فراهم می کند.

گفتنی است نمایشگاه کتاب کیش تا 11 اسفند در مرکز نمایشگاههای بین المللی جزیره میزبان علاقمندان است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار