gardeshban.ir

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان که شب گذشته به‌دلیل بارش شدید و احتمال سقوط سنگ و دیگر بلایای طبیعی در جهت حفظ جان هم وطنان‌مان برابر اعلام پلیس راه فراجا به‌طورکامل مسدود شده بوده، رفع انسداد و تردد در تمامی محورهای شمال برقرار است.
کد خبر: ۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
تردد در تمامی جاده‌های بارانی و لغزنده شمال جریان دارد

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد:  محور کندوان که شب گذشته به‌دلیل بارش شدید و احتمال سقوط سنگ و دیگر بلایای طبیعی در جهت حفظ جان هم وطنان‌مان برابر اعلام پلیس راه فراجا به‌طورکامل مسدود شد، رفع انسداد و تردد در این محور برقرار شد.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات تلمادره کیاسر و گدوک سوادکوه، افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های استان مازندران هستیم.

جهان‌تاب با بیان اینکه آمد و شد خودروها هم در تمامی جاده‌های استان به‌صورت روان گزارش شده است، اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران و مردم اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون‌ وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ممنوع است‌.

جهان‌تاب به اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور هراز اشاره کرد و افزود:  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، اظهار کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک طی امروز پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال از  ساعت ۱۰ از مسیر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران  به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه خواهیم داشت.

جهان‌تاب با بیان اینکه این محدودیت یک‌طرفه تا ساعت روزهای اعلام شده اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، اظهار کرد:  کندوان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه امسال هم یک‌طرفه می‌شود، به این صورت که از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس و از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب در پایان گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، در ارتباط با احتمال ریزش سنگ و طغیان سیلاب به‌ویژه در مناطق کوهستانی استان وجود دارد که تاکید پلیس بر خودداری از توقف و تردد در نقاط صخره‌ای و رودخانه‌های استان مازندران است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار