gardeshban.ir

بارش شدید باران که طی 75 سال گذشته بی‌سابقه بوده است مردم امارت دُبی را خانه‌نشین و فرودگاه این شهر را دچار اختلال گسترده کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش شدید باران مردم امارات و هواپیماهای فرودگاه دُبی را خانه‌نشین کرد

شرایط آب و هوایی و بارشهای شدید روز گذشته، فرودگاه دُبی (در کشور خشک و کم بارش امارات) را با چالشهای عملیاتی مواجه کرد. این اظهارات مقامات فرودگاه دبی است که امروز چهارشنبه آن را اعلام کرده‌اند. 

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که سطح باندهای فرودگاه دبی حدود نیم آب گرفته و رفت و آمد هواپیماها در این فرودگاه پر ترافیک را که به اغلب نقاط جهان پرواز دارد با مشکلات اساسی مواجه کرده و هواپیماها زمین گیر شده‌اند.

روز سه‌شنبه، مرکز ملی هواشناسی امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی در این هفته شاهد شدیدترین بارش باران در 8 دهه گذشته بوده است.

کمیته ملی مدیریت اضطراری امارات نیز از ساکنان این کشور خواسته در خانه بمانند و دستورالعمل های ایمنی را رعایت کنند و فقط در مواقع ضروری خانه را ترک کنند.

در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرده آمده است که مسافران حتی برای رسیدن به فرودگاه نیز با مشکل مواجه هستند. چرا که خیابانهای این شهر مدرن نیز به دلیل وقوع سیل بسته شده و تردد با اختلال شدید همراه است. همچنین به مسافران توصیه شده است که به فرودگاه مراجعه نکنند. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار