gardeshban.ir

ساحل رایلی ، یکی از موارد انگیزشی متفاوت در مسافرت‌ها، تجربه هیجان و ترس به صورت همزمان است که می‌توانید این دو حس را به صورت همزمان در سواحل زیبای رایلی تجربه کنید. در ساحل رایلی تایلند می‌توانید انواع سبک‌های سنگ‌نوردی را تجربه کنید و از صعود از صخره‌های بزرگ لذت ببرید.
کد خبر: ۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸-1398 August 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از موارد انگیزشی متفاوت در مسافرت‌ها، تجربه هیجان و ترس به صورت همزمان است که می‌توانید این دو حس را به صورت همزمان در سواحل زیبای رایلی تجربه کنید. در ساحل رایلی تایلند می‌توانید انواع سبک‌های سنگ‌نوردی را تجربه کنید و از صعود از صخره‌های بزرگ لذت ببرید.

ساحل رایلی (Railay) یکی از مناطق شبه جزیره‌ای در جنوب منطقه آئونانگ (Ao Nang) است که از 3 طرف توسط دریا احاطه شده است. نکته جالب در مورد این سواحل، بلند و صخره‌ای بودن آنهاست که هر ساله تعداد زیادی از سنگ‌نوردان حرفه‌ای و مبتدی جهان را به اینجا می‌کشاند.
 
صخره‌های آهکی با در کنار ساحل 600 متری باعث ایجاد صحنه‌های زیبایی شده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. همان‌طور که افراد ورزشکار می‌توانند از صخره‌های بلند ساحل رایلی استفاده کنند، سایر افراد می‌توانند در این ساحل به گردش و تفریح پرداخته و از فضای ساحلی و ماسه‌های آن نهایت استفاده را ببرند.

در طول خط ساحلی رایلی ساختمان‌ها، مغازه‌ها و هتل-های بزرگ و کوچکی احداث شده است که کاملاً نامنظم و بدیع به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه رالی کوچک است، طی کردن مسافت آن از یک سمت به سمت دیگر کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید بیشتر وقت خود را به بازی‌های ساحلی و آب‌تنی بپردازید.
 
ساحل غربی رایلی، که به عنوان ساحل غروب آفتاب نیز شناخته می‌شود، محل استقرار اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌های بزرگ است. بیشتر ساختمان‌ها و ویلاهای لوکس در این منطقه ساخته شده است و گرانترین اتاق‌ها در قسمت غربی قرار داد. اگر به دنبال استراحت روزانه هستید، بهتر است این منطقه را انتخاب نکنید، زیرا محل شروع کار قایق‌های موتوری این قسمت می‌باشد، اما می‌توانید شب‌های بی‌نظیری را تجربه کنید.

ساحل شرقی رایلی یک جای خاص و منحصربه‌فرد است که نمی‌توان اسمان را ساحل گذاشت. درواقع در این منطقه سطح آب بالا آمده و تا نزدیکی درختان و ساختمان‌ها آمده است. اگر در فصول بارانی به رایلی سفر می‌کنید، باید حدود 300 متر از این ساحل فاصله بگیرد و از دور نظاره‌گر موج‌های بلند دریا باشید.
 
بهترین ساحل شبه جزیره را می‌توانید در منطقه فرا نانگ (Phra Nang) تجربه کنید. البته اکثر کسانی که به این منطقه سفر می‌کنند، بیشتر اوقات روز را در این ساحل می‌گذرانند. اما اگر مایل به گذراندن شب در این ساحل هستید باید هزینه هتل‌های لوکس و گران‌قیمت را بپردازید و انتظار صدای قایق‌های موتوری را داشته باشید.

اگر قصد سفر به ساحل رایلی را دارید، باید ابتدا خود را به استان کرابی برسانید و از آنجا به شبه جزیره رایلی بروید. اگر به سنگ‌نوردی، قایق‌سواری و بازی‌های ساحلی علاقه دارید، می‌توانید تجهیزات لازم را با خود ببرید، اگرچه زمان‌های سنگ‌نوردی باید با مسئولین هماهنگ کنید.

تجربه هیجان و ترس در ساحل رایلی تایلند+تصاویر

تجربه هیجان و ترس در ساحل رایلی تایلند+تصاویر

تجربه هیجان و ترس در ساحل رایلی تایلند+تصاویر

تجربه هیجان و ترس در ساحل رایلی تایلند+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار