gardeshban.ir

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی هرگونه اجتماع و مراسم های مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ممنوع است.
کد خبر: ۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
 حجت الاسلام ابراهیم حیدری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

وی افزود: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتب با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار