gardeshban.ir

مونسان به مدیران کل استان‌ها ابلاغ کرد/
وزیر میراث‌فرهنگی گفت: مراکز اقامتی برای شروع فعالیت خود در سایت وزارت بهداشت ثبت‌نام و پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کرده‌اند، لذا همه تأسیسات گردشگری در مناطق سفید آماده خدمات‌رسانی باشند.
کد خبر: ۲۶۶۳۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی گفت: از هفته گذشته نظارت‌ها و بازدیدهای میدانی ما در سطح استان‌ها و کشور شروع شده است و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری به شکل مرتب کنترل می‌شوند، وزارت بهداشت نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده، به‌طوری‌که ابلاغیه‌ای را به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال کرده و تمامی بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای خود را برای این نظارت بسیج کرده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از سفرهای داخلی مردم با اهداف معنوی، زیارت و کار در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود هم‌زمان با عید سعید فطر حجم این سفرها افزایش پیدا کند به این منظور دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور آمادگی لازم برای مدیریت هوشمند این سفرها را دارد.

او بیان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد، نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم را برای حسن اجرای پروتکل‌های ابلاغی و اطمینان از آمادگی مراکز خدماتی و گردشگری در دستور کار خود قرار دادند.

مونسان افزود: در مناطق و استان‌هایی که وزارت بهداشت وضعیت سفید اعلام کرده است، ما نیز به مدیران کل استان‌ها طی نامه‌ای ابلاغ کردیم تا مراکز و تأسیسات گردشگری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خدمات شایسته به مردم ارائه کنند.

او افزود: با هماهنگی که با جامعه هتلداران کشور انجام شده است، تمامی هتل‌ها برای ارائه خدمات ایمن همراه با حفظ سلامتی مسافران اعلام آمادگی کرده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار