gardeshban.ir

شهر دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان مسافران سراسر دنیا به خصوص ایران به شمار می رود که می توانید با کمترین هزینه ، کمترین فاصله زمانی از ایران در مدت دو روز بیش تر جاذبه های گردشگری این شهر را ببینید.
کد خبر: ۳۴۰۲۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹-1399 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
 البته اگر مدت زمان سفرتان طولانی تر شد مطمئن باشید به هیچ عنوان در این شهر حوصلتان سر نمی رود.دبی با ترکیب سنت و مدرنیته و همچنین ترکیب فرهنگ ها به شهر خاصی تبدیل شده است از این رو قصد داریم شمار گردشگران تور دبی را با بهترین زمان سفر دبی بیش تر آشنا کنیم تا بتوانید سفر خوب و با آرامشی را در پیش داشته باشید.

به طور کلی دبی به دلیل واقع شدن در کمربند بیابان شمالی دارای آب و هوای گرمسیری بیابانی نیز می باشد. تابستان ها در دبی گرم و مرطوب و درجه ی هوا به 40 درجه ی سانتی گراد نیز می رسد و در زمان شب به 30 درجه ی سانتی گراد کاهش پیدا می کند.

توجه داشته باشید بیش ترین بیش ترین دمایی که در شهر دبی به ثبت رسیده 55 درجه ی سانتی گراد در سال 2002 ثبت شده است.

گردشگران این تور که قصد سفر به دبی شهر را دارند توجه داشته باشند که بهترین زمان سفر دبی از ماه نوامبر و مارس نیز است.

شهر دبی به طور کلی دارای دو نوع هوا گرم و گرم تر است و در زمستان هوا در این شهر در خط ساحلی مطبوع و ایده آل است که بهترین زمان سفر دبی به شمار می رود.

 اگر در این فصل به دبی سفر می کنید انتظار شلوغی را داشته باشید.اگر هم قصد دارید سفر کم هزینه ای را در این شهر زیبا داشته باشید فصل تابستان است اما باید تحمل گرمای شدید و رطوبت بالا را داشته باشید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار