gardeshban.ir

معاون انتظامی وزیر کشور اعلام کرد که تکلیف سفرهای نوروزی و محدودیت های پیرامون آن تا قبل از ۲۵ اسفندماه مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۵۴۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
معاون انتظامی وزیر کشور اعلام کرد که تکلیف سفرهای نوروزی و محدودیت های پیرامون آن تا قبل از ۲۵ اسفندماه مشخص خواهد شد.

سردار حسین ذوالفقاری رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستادملی مقابله با کرونا در کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: درباره سفرها در حال حاضر محدودیت ترددی بین شهرهای زرد و آبی وجود نداشته اما محدودیت تردد در شهرهای نارنجی و قرمز همچنان به قوت خود باقی است. محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز به قوت خود باقی است و این محدودیت در سراسر کشور اجرا می شود.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تعیین تکلیف وضعیت سفرهای نوروزی و ضرورت اطلاع آن به مردم گفت: واقعیت این است که همه چیز به وضعیت شیوع کرونا بستگی دارد و نمی توان از همین حالا درباره آن اظهار نظر قطعی کرد. طبیعتا اگر نرخ شیوع و ابتلا افزایش یابد ناچار به اعمال محدودیت های هوشمند و یکسری محدودیت های دیگر در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا نمی توان برای سفرهای نوروزی از حالا زمانبندی یا برنامه ریزی کرد، گفت: تکلیف همه چیز را کرونا مشخص می کند. وزارت بهداشت روزانه وضعیت کشور را به لحاظ اپیدمی و مرگ و میر رصد می کند و از این رو نمی توان از حالا به صورت قطعی اعلام کنیم که تا پایان اسفند وضعیت چه خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار