gardeshban.ir

استاندار مازندران با اشاره به سرعت بالای شیوع موج پنجم کرونا در استان، از ممنوعیت شنا در سواحل مازندران و طرح دریا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰-1400 April 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
احمد حسین‌زادگان، استاندار مازنداران، در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا ضمن اشاره به تجربه‌های حوزه، نسبت به مهار موج پنجم بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ابراز امیدواری کرد. وی در این رابطه اذعان داشت:

بیشترین نگرانی‌ها بابت سفرها و دورهمی است؛ بنابراین اولویت ما، مکان‌هایی مانند سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و مطب‌ها خواهد بود که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند.

حسین‌زادگان با تاکید بر کنترل و نظارت جدی نیروی انتظامی بر محدودیت‌های سفر، از ممنوعیت شنا در سواحل استان مازندران خبر داد و تاکید کرد:

شنا کردن در طرح دریا نیز ممنوع است و این مسئله در شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز باید جدی‌تر رعایت شود. فرمانداران ممنوعیت شنا را با نصب بنر در ورودی سواحل به مسافران و مردم اطلاع بدهند.

استاندار مازندران با اشاره به همکاری نیرو‌های امداد و نجات و هلال‌احمر برای جلوگیری از شنا در سواحل، بر لزوم اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در این خصوص و نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد گفت:

سرکشی و بازدید‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونایی با اولویت شهرهای قرمز تشدید می‌شود و فرمانداران مسئولیت اصلی در شهرستان ها را بر عهده دارند.

بنا بر آخرین داده‌های دریافتی از اپلیکیشن ماسک، هم‌اکنون چهار شهرستان‌ آمل، محمودآباد، قائمشهر و چالوس در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند. همچنین در حال حاضر شهرستان‌های ساری، بابل، سوادکوه‌ شمالی، سوادکوه، نکا، بهشهر، نور، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و وضعیت مابقی شهرستان‌های استان نیز زرد است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار