gardeshban.ir

رئیس اتاق بازرگانی عمان برای توسعه همکاری‌های حوزه سلامت و گردشگری سلامت با رئیس اتاق بازرگانی ایران و مسئولان گردشگری سلامت ایران و کشورهای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰-1400 August 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
رضاجمعه آل صالح رئیس اتاق بازرگانی عمان به دعوت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و انجمن گردشگری سلامت تهران در پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی حضور یافت. 

تبیین همکاری‌های اقتصادی مشترک عمان و کشورهای اسلامی از جمله محورهای حضور و مذاکرات وی در ایران با فعالان حوزه سلامت داخلی و بین‌المللی است. 

آل صالح همچنین در دیدار غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در خصوص گسترش تعاملات بازرگانی، اقتصادی و گردشگری بین دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایرنا، پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی امروز دوشنبه (۱۷ آبان) با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان و بخش گردشگری و فعالان و مدیران بخش خصوصی، مدیران شرکت‌های خدمات گردشگری درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داخلی از ایران و کشورهای ترکیه، عراق، عمان، تونس، هندوستان آلمان و اتحابه اروپا و برخی سازمان‌های بین‌المللی فعال در بخش سلامت و درمان و گردشگری سلامت برگزار شد.

همچنین روز گذشته دومین رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های سلامت و گردشگری سلامت شامل: گردشگری درمانی، گردشگری ورزشی، گردشگری طبیعت و تندرستی، گردشگری روستایی و بوم‌گردی، گردشگری آموزشی، گردشگری خوراک، دارو و تجهیزات پزشکی و خدمات سلامت آغاز شد و قرار است پنج استارتاپ برتر کشورهای اسلامی معرفی شود.

همزمان با این دو رویداد از صبح دیروز  به مدت سه روز (۱۶ تا ۱۸ آبان)، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و نشست‌های تخصصی پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی با حضور نهادها و متخصصان سلامت و شرکت های خدمات گردشگری، درمانی و فعالان حوزه گردشگری سلامت و همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داخلی و بین‌المللی فعال در این حوزه از کشورهای مختلف جهان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در سالن همایش‌های بین‌المللی صداو سیما در تهران برگزار می‌شود.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار