gardeshban.ir

وزیر ارتباطات خبر داد/
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سازمان مناطق آزاد، تجاری و صنعتی یکی دیگر از سازمان‌هایی است که به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند پیوسته است.
کد خبر: ۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱-1401 September 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
سازمان مناطق آزاد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوست



«عیسی زارع‌پور» در پستی که در کانال «بله» خود منتشر کرد، نوشت: سازمان مناطق آزاد، تجاری و صنعتی یکی دیگر از سازمان‌هایی است که به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند پیوسته است. با توجه به شرایط خاص و حجم بالای خدمات این سازمان ارائه خدمات مورد نظر و در قالب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گام مهمی در تسریع خدمات یاد شده به متقاضیان محسوب می‌شود.

وی افزود: هموطنان عزیز از این پس می‌توانند با مراجعه به آدرس my.gov.ir خدماتی مانند صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/ تعلیق جواز تأسیس واحد صنعتی، صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/تعلیق پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی، صدور/تمدید/اصلاح/انتقال/ تعلیق جواز تاسیس واحد صنعتی، استخراج رمزارز، درخواست صدور کارت صنعتگر، درخواست ثبت شرکت برای شهروندان ایرانی را ارائه می‌دهد.

زارع‌پور افزود: همچنین اتباع خارجی، صدور پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر، صدور مجوز برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری، درخواست واردات قطعات و ماشین‌آلات خط تولید، درخواست ثبت وادارت کالای همراه مسافر را در قالب پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند دریافت کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار