gardeshban.ir

این قبرستان‌ های عمودی در متراکم‌ترین نقطه شهر روی تپه‌های اطراف هنگ‌کنگ ساخته‌شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۶۶۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هنگ کنگ بخشی از کشور چین می باشد و یکی از مهمترین و بزرگترین بندرهای جهان می باشد این شهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد و همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند و از جاذبه های دیدنی آن لذت می برند.

در این شهر یک قبرستان جالبی وجود دارد که به خاطر ساختار خاصی که دارد به منظره ای جالب تبدیل شده است این قبرستان در سال ۱۸۸۲ ساخته شده است و قبرستان مسیحیان می باشد در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با قبرستان جالب مسیحیان در هنگ کنگ آشنا شوید.

قبرستان های عمودی هنگ کنگ


قبرستان مسیحیان در تپه پوکفولام هنگ کنگ در سال 1882 ساخته شده است و بدلیل ساختار خاصش به منظره ای جالب بدل شد. هر چند که در زمان ساخت اطراف این قبرستان خالی از سکنه بود ولی در حال حاضر در اطرافش پر از ساختمان ، آسمان خراش و مراکز اداری است.

قبرستان های عمودی هنگ کنگ


این قبرستان ردیف های بی پایانی از تخته های سنگی در دامنه کوه های هنگ کنگ می باشد . در میان بلوک های چینی خاکستری که کاراکترهای چینی بر روی آنها حکاکی شده و فقط چند لکه از رنگ سبز که نشان دهنده درخت یا گل می باشد بر روی آنها قابل مشاهده است . گورستان ها با سنگ قبرهای کوچک مستطیلی آنها در ردیف های مرتب چیده شده اند، در حالی که آسمان خراش ها در پشت سر آن قرار دارند.

قبرستان های عمودی هنگ کنگ


این قبرستان‌ های عمودی در متراکم‌ترین نقطه شهر روی تپه‌های اطراف هنگ‌کنگ ساخته‌شده‌اند. بسیاری از این قبرستان‌ ها در دهه 1980 به‌منظور جا دادن بیشتر مردم به‌صورت عمودی ساخته شدند، زیرا دیگر قبرستان‌ها فضای کافی برای دفن افراد جدید را نداشتند.


قبرستان های عمودی هنگ کنگ
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار