gardeshban.ir

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در جاده هراز‌، آزادراه قزوین-رشت و محور چالوس بین ‌شهرستانک تا مرزن‌آباد، از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-پردیس و محور فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۷۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال


ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات حدود ۲۶۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ پرترددترین جاده‌های کشور در‌ شبانه روز گذشته 

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌ ‌کرج-تهران‌ با 159 هزار‌ تردد، آزادراه‌‌‌ ‌کرج‌-قزوین با 158 هزار‌ تردد‌، آزادراه ‌تهران-کرج‌ با 148 هزار‌ تردد پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-پردیس و محور فیروزکوه

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال اظهار داشت:‌ دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور چالوس حدفاصل ‌شهرستانک تا مرزن آباد همچنین تردد روان در محور هراز‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت، نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر محور چالوس حدفاصل ‌میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک در مسیر ‌رفت و برگشت‌ تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده‌های پل اتوبان بابایی و جاجرود و محور قدیم تهران - بومهن محدوده جاجرود، از بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده دماوند خبر داد.

‌* ترافیک سنگین در برخی مقاطع‌ آزادراه کرج-قزوین-کرج

وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر‌ ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل ساسانی تا حصارک و محدوده گلدشت‌ و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، داریم.

*‌‌ ثبت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 در شبانه‌روز گذشته‌

محرابی‌نیا‌ اظهار کرد: کل تردد ثبت‌ شده جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات‌ حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2572 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل 8.6 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.‌

 ‌*‌‌ 8 جاده مسدود است

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، تصریح کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان‌ هم به دلیل نبود ایمنی کافی‌ مسدود ‌است.

وی اضافه کرد:‌ ‌همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، ‌محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر، محور گیلانغرب - سومار در استان کرمانشاه و محور چالوس ‌حد فاصل کرج تا شهرستانک‌ و محور گرمی-بیله سوار در استان اردبیل‌ به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود است.

*‌ محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه 27 خرداد‌

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد در محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

د‌ر محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 13 تا 24 روز جمعه مورخ 1402/03/26 از ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه‌ 1402/03/26 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع ‌است‌.

ترد‌د کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار