gardeshban.ir

وزیر راه و شهرسازی/
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با کنترل و مدیریت وضعیت بلیت هواپیما گفت: تا زمان بازگشت آرامش به بازار اطلاع ثانوی باید پرواز‌های چارتری لغو شوند.
کد خبر: ۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
لزوم کنترل و مدیریت وضعیت بلیت هواپیما/ تا زمان بازگشت آرامش به بازار پرواز‌های چارتری باید تعطیل شوند

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه جلسه امروز هیات‌ دولت گفت: تا اطلاع ثانوی باید پرواز‌های چارتری تا زمان بازگشت آرامش به بازار لغو شوند، اما این مساله در برخی از مسیر‌ها مانند مناطق نفتی و شرکت‌های نفتی که تقاضا در آن‌ها بالا بوده با سازمان‌های متقاضی به‌صورت موردی قابل حل است.

وی همچنین اظهار کرد: موافقتنامه جامع بین ایران و سوریه که چند سال معطل مانده بود امروز به تصویب رسید و این لایحه به مجلس ارسال خواهد شد، این توافق، سند جامع همکاری بین ۲ کشور است که تصمیم مهمی خواهد بود و توافقات زیادی بین ایران و سوریه در حال انجام است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون سوریه به‌زودی به ایران خواهد آمد تا مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سوریه دنبال شود.

بذرپاش در ادامه افزود: در هفته گذشته جلسه‌ای با کشور آذربایجان داشته‌ایم، بعد از مشکلی که در سفارت آذربایجان به وجود آمد این اولین نشست اقتصادی بین ۲ کشور بوده است. 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی از تصمیماتی که در نشست با طرف آذربایجانی اتخاذ شد، استقرار پایانه جدید گمرکی در پایانه مرزی آستارا - چای تا ۴ ماه آینده است. 

وی در ادامه تاکید کرد: توافقاتی نیز در رابطه با بهره‌برداری از نیروگاه خداآفرین اتخاذ شد و برای پیگیری این مساله تا ۲ ماه آینده به آذربایجان سفر خواهم کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار