gardeshban.ir

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای اربعین


سردار تقی مهری در این باره اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیرغایب مشتاق به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می توانند برابر ضوابط و مقررات در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی گفت: کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد تا ۲۵ شهریور ماه می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار مهری افزود: صدور مجوز خروج از کشور متعهدین خدمت که تعهد آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع است.

وی بیان کرد: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا ۱۰ روز مانده به تاریخ اعزام می توانند به صورت اینترنتی در بازه زمانی تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور بهره مند شوند؛ همچنین فارغ التحصیلان بدون برگ آماده به خدمت می توانند در مهلت معرفی و در ایام اربعین حسینی مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا عنوان کرد: دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل می باشند، استثنائا می توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال از مجوز خروج از کشور زیارتی به مقصد کشور عراق استفاده کنند.

وی گفت: دارندگان معافیت موقت بدون غیبت کفالت و پزشکی امکان استفاده از مجوز خروج از کشور در ایام مذکور را دارند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهری بیان داشت: مشمولان متقاضی انواع معافیت های کفالت، پزشکی، موارد خاص (بدون غیبت) که پرونده آنان در مراحل رسیدگی بوده حائز شرایط استفاده از تسهیلات مذکور در ایام اربعین حسینی می باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار